Nardos och Emelie generaler det är ju svinbra, kunde inte blivit bättre.
Nardos och Emelie kommer inte att hålla sams, de kommer båda att vilja styra på sitt sätt. De kommer att ta uppgiften på för stort allvar vilket kommer att reta upp de andra som då förhoppningsvis nominerar dem så de sitter mot varandra om två veckor.
Alla kommer att vara hungriga och griniga, kommer att slå slint för flera vilket är exakt vad jag vill se.
Har jag rätt så kommer det att bli en toppenvecka, håller tummarna så det finns risk att det blir amputation men det är det värt om mina förhoppningar slår in.
Nardos och Emelie generaler det är ju svinbra, kunde inte blivit bättre.
Nardos och Emelie kommer inte att hålla sams, de kommer båda att vilja styra på sitt sätt. De kommer att ta uppgiften på för stort allvar vilket kommer att reta upp de andra som då förhoppningsvis nominerar dem så de sitter mot varandra nästa måndag.
Alla kommer att vara hungriga och griniga, kommer att slå slint för flera vilket är exakt vad jag vill se.
Har jag rätt så kommer det att bli en toppenvecka, håller tummarna så det finns risk att det blir amputation men det är det värt om mina förhoppningar slår in.
med tanke på att halva styrkan kommer sitta immuna redan idag så tror jag miitärveckna är över redan på torsdag och resten av veckan blir sjukt seg
Kikar in i liven först nu och förväntar mig att se svettiga små militärutklädda vrak med varsin burk Försvarets Hudsalva i näven, men möts istället av sovande små kultingar.
Detta händer i huset 6/4
En hård vecka väntar för deltagarna i Big Brother-huset när det är dags att ge sig in i det militära. Tittarna har utsett två generaler som kommer att sitta säkert.
I olika övningar och exerciser gör husgästerna upp om att bli befordrade i veckan.
FÖRMIDDAG
- Två generaler utses.
- Träningspass för rekryterna.
EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävling för rekryterna, generalerna bestämmer lagen. Vinnarna sitter säkert och blir befäl.
- Befälen får i uppdrag att hålla koll på rekryterna i veckan.
- Fest för generaler och befäl.
Kul fest...NOT! ”Samtalsterapi” i DC i kväll då med andra ord... Nardos och Emilie= 2 lååååååånga monologer som pågår parallellt.
Jag tror både Nardos och Emelie tar simon i en omröstning. Nardos och Emelie är väldigt jämna. Emelie, Nardos och Tanja. Kmr nog vara i final. Hoppas även det
Den heter ju som sagt "Ex on the beach" och "paradise hotel" spoiler så den målgruppen är allvarlig ja. Dom älskar ju kärleksdranat, lite bitchiga bakomryggentalande ormar, vuxna människor som beter sig som barn osv. Emelie är precis vad dom gillar att se i TV.
Emelie är nog inte ens top 5 egentligen, det är bara när produktionen har spontana omröstningar i appen som små grupper kan påverka omröstningen. 1000 Emelie-röster från exonph kan enkelt ge Emelie goda möjligheter till en middag eller generalrang men en måndagsfinal som är 3 dygn lång hinner många fler rösta i. De som bara ser på avsnitten har ingen aning om att röstningen om general ens har existerat. Förutsatt att dom då inte nördar BB-Medier och i appen.
Det gick ut info och uppmaning om Generalomröstningen från livesändningen i går.