2021-04-06, 01:15
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men blir man inte portad på livstid där om man skulle skriva något om t.ex. nardos
Sympatiserar inte på något sätt med varken gruppens administratörer eller merparten av medlemmarna av just den anledningen. Men är än dock medlem bara för att följa diskussionerna på håll.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu säger Tanja Dompa och Nardos att Adrians hår är grönt

Madde ”det är inte grönt”

Hon är så jävla tappad. Toffel fy fan

Jag lyssnade och såg också och man såg vilken "försvarsställning" hon intog med både röst och blick. 😂
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lite kul när det är exakt så i huset Nardos rullar fram!

Precis så
reagerade på hur hon mest stod och höll i två lakan och en cider medan dom andra slet som (o)djur.
2021-04-06, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Hörde Joel och Emelie i badrummet prata om Adrians hår. Joel sa nåt om att det var sjukt att Adrian berättat och Emelie sa hon vetat om det sen den veckan de satt ihop.

Någon som vet vad det handlar om? Har han gjort transplantation? Har inte kollat på liven så mycket idag men blev nyfiken eftersom han är så sjukt besatt av luggen
det enda jag har hört var att han hade fått några finnar vid hårfästet som han ville dölja men det är ju ett par veckor sen.Mobbar syrran som kallade han för mongolid kanske gav han en lugg för 25 år sen
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Där är också Emelie populärast.
Absolut. Och Judith, vilket säger en hel del (hur kan man glömma hennes betande och släta över det med att "hon har tagit till dig av kritiken/bättrat sig"?).
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag tänkte på dom till en början tror det är en stadig vänrelation på gång där, de körde någon röstmätartävling, klämmer ölburkar och han kallade henne sin twin.

Tror dock han är otroligt förtjust i Emelie, kastar långa blickar och duktig på beröring. Men hon får börja ge lite tillbaka och söka upp honom istället för att bara låta honom svansa. Älskar vår lilla citron men hon för sänka garden lite nu.

Synd faktiskt. De passar. Men förvisso kul om de blir bra vänner också. Nu ska Tanja och Dennis dela på en cava i soffan. Hoppas det blir flört även om jag inte tror det. Han är nog rätt kär i Emelie tyvärr. Vet inte varför men gillar inte de två ihop.
2021-04-06, 01:17
Medlem
burialhexs avatar
Alltså Joel ? Varför gråter han för en mustasch som han fortfarande har kvar?
Medlem
Sovrum 2 just nu 😂😂😂😂😂😂
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Hörde Joel och Emelie i badrummet prata om Adrians hår. Joel sa nåt om att det var sjukt att Adrian berättat och Emelie sa hon vetat om det sen den veckan de satt ihop.

Någon som vet vad det handlar om? Har han gjort transplantation? Har inte kollat på liven så mycket idag men blev nyfiken eftersom han är så sjukt besatt av luggen

Klart han har. Har påpekat det ett par ggr här. Jag tyckte det syntes tydligt nån av hans första dagar när kameran i badrumsspegeln zoomade in hans hårbotten fram. + allt annat som tyder på det.
2021-04-06, 01:18
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Snälla jag ber.. kan Jackline lämna

Hon må va ett trash, men vänta bara när det klickar till i huvudet hennes, då kommer ölburkar och kastruller kastas.
Hon har haft en kort stubin hela kvällen. Snäst och väst både mot höger och vänster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Spanjorskan när hon skulle skrämma AD och Nardos https://imgur.com/pUafatt
hade passat på skräckveckan
Medlem
Instämmer! En person som skryter med att kunna dricka 30 öl och hur stor kuk han har med bånge imponerar inte, om man inte år 15 och vill skryta för kompisarna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in