2021-04-06, 01:11
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skräll att Adrian inte gjort lumpen

”Jag har hört att man ska stå helt själv i skogen och vakta. Fan vad läskigt”

Så jävla osexig han är. Ta en öl till och håll käften. Fast oj nej förlåt det tycker ju inte mammas pojke om

Men han gillar ju inte öl, han spyr av det! Tänk om de skulle va krig ockaå!! Jätteläskigt!!
2021-04-06, 01:11
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vems arsle har du lyckas fånga på bild där i mörkret

Grottnyllet Vicks.
Finns värre bilder på det arslet, kan jag tala om för dig. Men den duger som avatar, man vill ju inte bli avskräckt varje gång man loggar in här.
2021-04-06, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Liknar ett "spexigt" skolfoto för specialklassen i gymnasiet, där dom lyfter upp den rullstolsburne i klassen, så hon kan känna sig som en i mängden.

Lite kul när det är exakt så i huset Nardos rullar fram!
2021-04-06, 01:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Gör det?
Har du tipsat alternativmedia att en mörk kvinna kommer vinna svenska big brother?
Hehe, absolut inte.
Menade mun till mun typ Kalle snackar med Pelle på jobbet som tex:

Kalle: Hörrudu har du tv4 play appen i mobilen?

Pelle: Yes.

Kalle: Perfekt, gå in på Big Brother och rösta på den eller den, så inte den sinnessjuka skrikapan Negros vinner.

Pelle: Ja fy fan, den skrikiga galningen har man ju hört talas om! Är det sant hon har rabies?

Kalle: Yep.

Varpå Pelle och 20 till röstar på vem fan som helst utom Negros.

Förshhtår du?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-06 kl. 01:17.
2021-04-06, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är så synd att Emelie har kärat ner sig i Dompa. Tanja och Dompa är skitsöta ihop och ser potential där.

Jag tänkte på dom till en början tror det är en stadig vänrelation på gång där, de körde någon röstmätartävling, klämmer ölburkar och han kallade henne sin twin.

Tror dock han är otroligt förtjust i Emelie, kastar långa blickar och duktig på beröring. Men hon får börja ge lite tillbaka och söka upp honom istället för att bara låta honom svansa. Älskar vår lilla citron men hon för sänka garden lite nu.
Medlem
137MGs avatar
Hörde Joel och Emelie i badrummet prata om Adrians hår. Joel sa nåt om att det var sjukt att Adrian berättat och Emelie sa hon vetat om det sen den veckan de satt ihop.

Någon som vet vad det handlar om? Har han gjort transplantation? Har inte kollat på liven så mycket idag men blev nyfiken eftersom han är så sjukt besatt av luggen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
En annan sak som är enkelt att göra är att gå in på den stora supportergruppen på Facebook och se vilka som är de aktiva medlemmarna där. Nog fan är merparten Svenssons.
men blir man inte portad på livstid där om man skulle skriva något om t.ex. nardos
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Jag struntar faktiskt i Adrian, han kör sin suave stil och glider.
Vad tillför Emelie enligt dig?

Hennes tigerrandiga tuttar.
Förstår inte heller hennes popularitet. Kan det ha att göra med alla färglösa människor där inne? Att hon blir en av dom mest "intressanta" då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vems arsle har du lyckas fånga på bild där i mörkret

Spanjorskan när hon skulle skrämma AD och Nardos https://imgur.com/pUafatt
2021-04-06, 01:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skräll att Adrian inte gjort lumpen

”Jag har hört att man ska stå helt själv i skogen och vakta. Fan vad läskigt”

Så jävla osexig han är. Ta en öl till och håll käften. Fast oj nej förlåt det tycker ju inte mammas pojke om

Han fick inte ta mamma med sig så han vägrade åka.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
En annan sak som är enkelt att göra är att gå in på den stora supportergruppen på Facebook och se vilka som är de aktiva medlemmarna där. Nog fan är merparten Svenssons.
Där är också Emelie populärast.
Medlem
Snälla jag ber.. kan Jackline lämna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in