2021-04-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Här:

http://forska.weebly.com/uploads/2/5/4/0/2540484/1991application-page1_orig.jpg
http://forska.weebly.com/uploads/2/5/4/0/2540484/1991application-page2_orig.jpg
http://forska.weebly.com/uploads/2/5/4/0/2540484/1991application-page3_orig.jpg
http://forska.weebly.com/uploads/2/5/4/0/2540484/1991application-page4_orig.jpg

Gör du dig dum på riktigt. Detta är ansökansbanketter, det finns inga som helt villkor i dessa. Klart att det finns villkor för medlemskap, fast dessa står i stadgar eller liknande, inte på blanketterna. Men det är intressant att se din envisa ohederlihet.

Skäms du inte för hur korkade dina ledare skulle vara om du hade rätt. Du kanske inte ens begriper att du genom ditt beteende framställer dem som mycket inkompetenta?
Citera
2021-04-06, 00:02
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Menar du att FN aldrig har ljugit, någonsin?

Det var inte frågan. Frågan är: Ljuger FN om detta och varför i så fall. Vad tjänar dom på det?
Citera
2021-04-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jo, det har jag. Men det var endast ansökningsblanketter, tror du att dessa innehåller alla stpipulerade villkor, eller finns det mer?

Vad tror du själv, eller som du säger: Vad gissar du?

Ansökningsblanketter, är det skilt från något annat?

Citat:
Men åter till frågan har du läst de länkade dokumenten eller inte. Tillåt mig gissa att svaret är nej.

Jag har läst.
Citera
2021-04-06, 00:05
Medlem
Citat:
Har du svårt att skilja mellan ansökningshandlingar, villkor och kontrakt? Tror du verkligen på fullt allvar att organisationen var okunniga om villkoren? I s f är ju detta häpnadsväckande inkompetent. Hur du kan ha förtroende för några så korkade jeppar är anmärkningsvärt.

Visa mig kontraktet som Jehovas vittnen skrev under på, där det står att Jehovas vittnen stödjer allt FN står för.
Citera
2021-04-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Så återigen, FN ljuger om sitt egna medlemskap? Varför?

Fr a, varför skulle FN acceptera NGOs som medlemmar om dessa är negativa till FN? Eller ens bara samarbetsvillig? Det är ju helt ologiskt och orimligt.

Ska vi kanske gissa att FN ville misskreditera JV-organisationen geom att publicera villkoren? 😁
Citera
2021-04-06, 00:07
Medlem
Citat:
Vad tror du själv, eller som du säger: Vad gissar du?

Ansökningsblanketter, är det skilt från något annat?

Jag har läst.

Klart att det är skiljt från villkor och sradgar. Tror du verkligen på fullt allvar att det inte var krav och villkor för medlemskap i egenskap av NGO?
Citera
2021-04-06, 00:09
Medlem
Citat:
Gör du dig dum på riktigt. Detta är ansökansbanketter, det finns inga som helt villkor i dessa. Klart att det finns villkor för medlemskap, fast dessa står i stadgar eller liknande, inte på blanketterna. Men det är intressant att se din envisa ohederlihet.

Skäms du inte för hur korkade dina ledare skulle vara om du hade rätt. Du kanske inte ens begriper att du genom ditt beteende framställer dem som mycket inkompetenta?

"eller liknande", ja du är så exakt.

Finns det andra dokument från 1991 menar du? Visa mig dom, tack, och där Jehovas vittnen som organisation skriver under på att stödja FN.
Citera
2021-04-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Det var inte frågan. Frågan är: Ljuger FN om detta och varför i så fall. Vad tjänar dom på det?

Det är inte hela FN som ljuger, utan tjänstemän i FN. Jag antar att du har fullt förtroende för alla tjänstemän i FN, även dom som var inblandade i skandalen där man mörkade övergrepp på barn?
Citera
2021-04-06, 00:12
Medlem
Citat:
Visa mig kontraktet som Jehovas vittnen skrev under på, där det står att Jehovas vittnen stödjer allt FN står för.

Men söte Jesus...... Tror du att organisationen skrev på andmnningshandlingarna utan att kontrollera villkoren. Och nu kommer det,.... Även om villkoren står på annat ställe än ansökningshandlingarna.

Om du tror att så är fallet idiotförklara du din egen organisation.

Varför kan du inte tänka tanken att det kanske fanns en avsikt med medlemskapet?
Citera
2021-04-06, 00:14
Medlem
Citat:
Klart att det är skiljt från villkor och sradgar. Tror du verkligen på fullt allvar att det inte var krav och villkor för medlemskap i egenskap av NGO?

Det fanns inga krav för NGO för att ta del av DPI år 1991.
Citera
2021-04-06, 00:15
Medlem
Citat:
Men söte Jesus...... Tror du att organisationen skrev på andmnningshandlingarna utan att kontrollera villkoren. Och nu kommer det,.... Även om villkoren står på annat ställe än ansökningshandlingarna.

Om du tror att så är fallet idiotförklara du din egen organisation.

Varför kan du inte tänka tanken att det kanske fanns en avsikt med medlemskapet?

Om man skriver på något, så ska det stå i kontraktet, inte i några dolda dokument som man senare tar fram.
Citera
2021-04-06, 00:16
Medlem
Citat:
"eller liknande", ja du är så exakt.

Finns det andra dokument från 1991 menar du? Visa mig dom, tack, och där Jehovas vittnen som organisation skriver under på att stödja FN.
Det gjorde man genom att skriva på ansökningshandlingar a som du länkade till.

Inte ens du tror väl att man skev på utan att kolla villkoren. Eller tror du det? Du har ju fullkomligt hakat upp dig på att villkor och ansökan skullle vara på samma papper. Släpp den detaljen nu om du inte vill göra dig löjligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in