2021-04-05, 20:00
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Måla naglarna kan fruntrimmret göra själv. Jag ska inte vara nån jävla bekänt till kärringen
Citera
2021-04-05, 20:03
Avslutad
Skulle inte ha några problem med att göra det om hon ville, men risken är ju att hon inte skulle bli så nöjd med resultatet. Det handlar absolut inte om att jag skulle vägra.
Citera
2021-04-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Där har vi facit, stäng tråden.

Ts: det är bögigt

Jo jag hörde det. Är det du som känner dig bög eller tjejen som anser det?
Citera
2021-04-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Måla naglarna kan fruntrimmret göra själv. Jag ska inte vara nån jävla bekänt till kärringen

Resonerar du likadant om det är stenskott på motorhuven som ska fixas med liknande färg och samma typ av pensel? Får hon göra det också om det är hennes bil?
Citera
2021-04-05, 20:09
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Resonerar du likadant om det är stenskott på motorhuven som ska fixas med liknande färg och samma typ av pensel? Får hon göra det också om det är hennes bil?
Jag vill inte bli störd av att någon jävla kärringjävel ska komma och be om hjälp. Hon klarar det själv. Det är väl så det ska vara i dagens Sverige kärringar ska vara självständiga och starka
Citera
2021-04-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Skulle inte ha några problem med att göra det om hon ville, men risken är ju att hon inte skulle bli så nöjd med resultatet. Det handlar absolut inte om att jag skulle vägra.

Med lite träning gör du det säkert bättre än vad hon gör, i alla fall dom naglarna hon måste måla med "fel" hand.
Citera
2021-04-05, 20:11
Avslutad
Citat:
Med lite träning gör du det säkert bättre än vad hon gör, i alla fall dom naglarna hon måste måla med "fel" hand.
Mycket möjligt. Det är dock inget jag skulle insistera på. Men vill hon det, så why not?
Citera
2021-04-05, 20:15
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:

Nej, det får någon göra fackmannamässigt! Skärp dig!
Citera
2021-04-05, 20:16
Medlem
Prophiss avatar
För att det inte är mitt jobb? Torkar du henne i röven också TS?
Citera
2021-04-05, 20:17
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ska jag måla hennes naglar? Ska hon även klippa mina tånaglar och raka mitt skägg?
Citera
2021-04-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Nej, det får någon göra fackmannamässigt! Skärp dig!

Det är ju ännu enklare än att måla en nagel.
Citera
2021-04-05, 20:18
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Jo jag hörde det. Är det du som känner dig bög eller tjejen som anser det?

Kvinnan vill ha en man och jag vill vara en man! Du skrev ju en tråd själv om detta, så du fattar ju att det är jävligt annorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in