2021-04-05, 18:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror det är för att han sänder ut 9-åriga pojkvibbar. De ser honom som den pojke han är inombords och vill ta hand om honom för att deras moderskänslor vaknar. Säkert därför Madde är så kär i honom för att hon även i sen pres säger att hon kommer ta mammarollen
Prankar till och med under deeptalks. Vilken man
Det finns en möjlighet i det. Men ändå så valsar alla med honom. Visst kan man reta sig men jag flabbar gott åt det istället. Han är definitivt en morsgris men spelar bra. Helt sjukt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Någon skrev: Att göra en pudel

Jocke: Pudel eller inte pudel, är väl skitsamma, huvudsaken är väl att personen i fråga tar till sig kritiken och är öppen för förändring? Är precis dina kommentarer som dina som gör att folk stänger av att lyssna. Verkar ju inte spela nån roll vad personen i fråga gör då du ändå inte verkar ta till dig det?

Sen likeade han sin egen kommentar
Real mvp IGEN

Hahaha öppen för förändring. Jotjeeeena va.
Medlem
Ghandis avatar
ut med Simo & Joel så fort det går. BB forsätter att skydda dom med immuniteter som dom akn ge dom i tävlingar där dom kan manipulera som dom vill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spenis
Hejsan B.B freaks.

Nån mer dryg person som Adrian får man söka med skitpinnen i toa med. Fake fucker som tycker att mamma vore där.

Well.
Hej normie..
.
Vi håller med dig till hundra procent, även de som har prisat AD fram tills nu..
.
Mvh/Flashback.
2021-04-05, 19:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hej normie..
.
Vi håller med dig till hundra procent, även de som har prisat AD fram tills nu..
.
Mvh/Flashback.
Ändå slickar du rent den pinnen
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och du kommer ihåg att vi nämde att han bearbetat dem alla med sin charm och hans kurtiserande, det kommer gynna honom som fan sen när det blir dags för nomineringar men tjejerna fattar ju inte det! Han vill ha dem dit han vill sen skiter han i.. Nu sa ju Nardos ifrån och det var ju inte populärt, för henne speciellt är han mån om att ha nära då han vet mycket väl att hon är populär hos de som gillar henne på utsidan. Då får han ju hennes fans men jag hoppas att de ser honom för den lurifaxen han faktiskt är.

Ja man märkte att Nardos var märkbart förvånad och irriterad på hur han betedde sig. Han ska väl laga maten nu eftersom han inte hjälpte till med disken men inte ens koka nudlar kan han göra.
Hoppas Nardos fortsätter ifrågasätta honom för tror inte att någon annan kommer våga förutom möjligtvis Emelie som verkar ha sett igenom honom.
Medlem
Mouchinos avatar
Hoppas nu i forts att det inte blir så många tävlingar som bara gynnar AD för då måste det vara helt uppgjort då det alltid blir något som gagnar honom, förutom skolveckan då!
2021-04-05, 19:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det finns en möjlighet i det. Men ändå så valsar alla med honom. Visst kan man reta sig men jag flabbar gott åt det istället. Han är definitivt en morsgris men spelar bra. Helt sjukt.

Ja det gör han väl antar jag eftersom alla spelar med och daltar med honom och låter honom hållas. Hade han varit ful hade han minsann fått skrubba grytor som de andra. Men samma gäller för tjejer. Är man snygg klarar man sig undan mycket om man vill.
2021-04-05, 19:03
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du behöver ju psykologhjälp lika mycket som VV!
Tveksamt, då jag jobbar med såna som henne.
Själv kanske du behöver hjälp. Du kanske också har sånt jobb?
2021-04-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ändå slickar du rent den pinnen
Kom igen nu Körmit! Släng stafettpinnen och kom med i gejmet.
Medlem
Jag minns när Emelie, för flera veckor sen, kläckte ur sig saker som ”lat” och ”mammas pojke” och gud vet fan vad det var om Adrian, att jag tänkte att neeeej sluta Emelie.

Jag tar tillbaka allt, hon hade läst av han före någon av oss gjorde det. Men jag är glad att hon hade rätt. Och jag är glad att jag röstar kvar henne ikväll!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja man märkte att Nardos var märkbart förvånad och irriterad på hur han betedde sig. Han ska väl laga maten nu eftersom han inte hjälpte till med disken men inte ens koka nudlar kan han göra.
Hoppas Nardos fortsätter ifrågasätta honom för tror inte att någon annan kommer våga förutom möjligtvis Emelie som verkar ha sett igenom honom.

Precis och då är ändå Nardos rätt nära AD men ändå är hon den som säger sanningen till honom! Ja Emelie också verkar rätt smart så hoppas hon också har bollar att säga ifrån. Är väl inte nån service inrättning han är på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in