Är väl bra överlag att människor får sin röst hörd, eller?
Man ser ganska väl att hon har självskadebeteende, skärt sig. Dessutom använder sex för att dämpa sin inre sorg som även det handlar om självskadebeteende. Reportaget vinklar sig väldigt "dåligt" i min mening, istället för att komma till roten, vilket det ganska tydligt visar (självskadebeteende) så vinklar man reportaget till att det handlar "om den snuskige mannen som köper sex" av "den modige, självständiga kvinnan".
Om man ska komma till roten av just hennes synvinkel, så bör reportaget redigeras och handla om självskadebeteende istället för prostitution. Eftersom prostitution har många olika ansikten, och media har oftast "makten" att vinkla det som den vill. Men sedan är det ju Aftonbladet