2021-04-05, 18:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Allt började med när Mergim tvingade AD ut från rummet för att Nardos bad om hjälp i köket, då kom han ut och började gnälla "att han inte får vila i fred" och direkt satte sig och började omedelbart vräka i sig mat och kakor, då reagerade Nardos på det och sa till Pedram och Mergim "Kolla han vill inte hjälpa, han kommer bara ut för att käka, han äter upp allt i det där huset", AD ignorerade henne och gick sedan fram till kylen för att hämta mer mat och då kommenterade Nardos att han blir aldrig mätt och kräver mat hela tiden...sen från ingenstans så slängde han ut "eritreansk mat är skit" kommentaren och såg skitsur ut.

Fan vad bra och sant sagt av Mergim. Han vill verkligen inte hjälpa till och äter upp allt för alla. Bästa Mergim sagt någonsin.
2021-04-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
han är kung i huset👑

ja nu sitter han i soffan och övervakar köksgänget så dem sköter sig som den kung han är
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Allt började med när Mergim tvingade AD ut från rummet för att Nardos bad om hjälp i köket, då kom han ut och började gnälla "att han inte får vila i fred" och direkt satte sig och började omedelbart vräka i sig mat och kakor, då reagerade Nardos på det och sa till Pedram och Mergim "Kolla han vill inte hjälpa, han kommer bara ut för att käka, han äter upp allt i det där huset", AD ignorerade henne och gick sedan fram till kylen för att hämta mer mat och då kommenterade Nardos att han blir aldrig mätt och kräver mat hela tiden...sen från ingenstans så slängde han ut "eritreansk mat är skit" kommentaren och såg skitsur ut.

Men, men Eritreansk mat smakar ju skit
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Tanja med papiljotter😀
2021-04-05, 18:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Och du är fortfarande besatt av AD. 90% av dina inlägg är nu om honom. Har du också blivit hårt dissad av killen

Precis som 90% av dina inlägg fram tills för fem dagar sedan handlade om officerens förträfflighet. Mina inlägg går istället åt att irritera mig på hans uppenbara personlighetsbrister
Kommer störa mig på honom tills han åker ut för han är falskast och girigast därinne.
Medlem
maxatdunders avatar
Varför har Adrian en gul solhatt på sig i polen? Har aldrig sett honom utan huvudbonad?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja nu sitter han i soffan och övervakar köksgänget så dem sköter sig som den kung han är
😀👍😀👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad bra och sant sagt av Mergim. Han vill verkligen inte hjälpa till och äter upp allt för alla. Bästa Mergim sagt någonsin.
Mergim var knäpptyst, det var bara Nardos som kommenterade allting och demanded hjälp.
2021-04-05, 18:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Jag brukar irritera mig något kolossalt på Nardos men ibland är hon fan vettig, Nardos är ta mig sjutton den enda som VÅGAR öppna käften och konfrontera då alla andra slickar arslen 24/7. Hon har helt rätt dessutom när det gäller AD!

Hon tar inte den bekväma och försynta vägen för att vinna popularitet hos de andra utan hon säger det hon tycker är rätt eller fel!
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-05 kl. 18:41.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men Eritreansk mat smakar ju skit
Aldrig smakat så kan inte riktigt kommentera.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis som 90% av dina inlägg fram tills för fem dagar sedan handlade om officerens förträfflighet. Mina inlägg går istället åt att irritera mig på hans uppenbara personlighetsbrister
Kommer störa mig på honom tills han åker ut för han är falskast och girigast därinne.
Jävlar vad bitter du är. Du har på allvar blivit hårt dissad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Håller med och vi måste ju vara objektiva även om inte Nardos är en favorit, rätt ska vara rätt. Hon har hjälpt till fast hon inte ens hade behövt ibland.
Ja, absolut. Jag ogillar inte Narcos så som jag gjorde i början. Dock hatar jag över allt annat hennes skriande. Men oftast är hon rätt så snäll och när hon själv vill hjälpa till med saker gör hon det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in