2021-04-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Censur igen...

AD kallade till sig nardos då blev det censur solklart dem skyddar henne
2021-04-05, 18:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Nu är du ute och cyklar med stödhjul igen Zingo.
Victoria är en narcissistisk mobbare av rang, hon är störst bäst vackrast och njuter av att se andra människor må dåligt.

Emelie må vara lik Victoria på andra sätt, men hon är inte ond.
Skriver bara vad Emelie själv sagt. För mig är skillnaden på dessa två minimal.
Kan också tala om att jag aldrig haft stödhjul.😎
2021-04-05, 18:11
Medlem
Adrian blev nyss arg på Nardos. "du säger inte åt mig vad jag ska göra förstår du det? Du tar längst tid på dig när du ska vakna. Du tar längst tid på dig när du äter. Så säg inte till mig vad jag ska göra. visa lite respekt".
Nardos: oh du... Jag är inte din mamma förståru??!
Adrian: nej. jag vet att du inte är min mamma

Hela tiden med lugn och bestämd röst. Officern håller fortfarande sin karaktär men man ser tydliga sprickor i fasaden nu.
Kan det vara för att lilla madde hänger lsöt?

Emelie har fått NOLL uppmärksamhet idag men madde har fått massor. Blickar, kommentarer, ryggmassage

Innan ni berättar om förnekelsen ni lever i så var det detta som hände med ryggmassagen: madde hade glömt brot det helt. men AD påminde henne och spelade sedan svårflörtad. Madde så att nu får du faktiskt göra det. Och han fortsatte så pass länge att Madde till slut sa "du behöver inte fortsätta mer" )
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas han fortsätter vara så här vidrig för då åker han ut snart och det längtar jag ihjäl mig efter för då kanske det blir lite kul att kolla igen.
När men till och med tycker att Nardos är empatisk och hjälpsam i jämförelse med honom, då är det illa.
Medlem
nicamaces avatar
Snälla gud kan de calla Adrian på livesändningen ikväll om hans totala undanglidande och parasiterande på alla andras hårda jobb i huset! Vill att han ska bli rädd för hur han framstår utåt och kanske rubbas i sin fasadshow 🤖
2021-04-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Vi vill ju ha pruttein!”

Perfekt!
haha katti brukade servera trerätters med pruttein på kvällarna
2021-04-05, 18:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Bra att det inte bara är jag som sett det här hos AD för det är ju rätt tydligt då hur egotrippad han faktiskt är. Ingen bagatell när man bor så många tillsammans då det också visar sig på många andra plan. Tror vi kommer få se mer sånt här ju mer tiden går.

Egotrippad, girig, falsk, lat, fåfäng, barnslig, och tråkig är adjektiv som passar den där ursäkten till man. Bra om de i huset börjar fatta det också.
2021-04-05, 18:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Fy fan vad dryg Adrian är mot Nardos nu.
Hon bad honom hjälpa till med disken och han:
"Du säger inte till mig vad jag ska göra. Fattar du? Respekt!"
Hon borde ryta ifrån. Hon sade dock att "Och jag är inte din mamma" men alla är alldeles för snälla mot fjanten. Skönt att hans fasad börjar falla för fortsätter han så här så kommer de irritera sig på honom därinne snart.
Håller ju med i sak, MEN fucking jävla UNDERBART att nån av dom ryggradslösa kräken törs säga emot Eritrea nån JÄVLA GÅNG!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du också, Moder

Några storys som ser ut att vara ihopskrivna av en 10åring med offerkofta.

Lyckades läsa en kommentar (innan den raderades) att alla kommentarer med kritik blir borttagna från hennes bild. föga förvånande.
Nej men nu är du alldeles för snäll

Men ja, hon har ju inte direkt blivit välsignad med förmågan att uttrycka sig i skrift (som vissa andra )

Hahah ja, min kommentar blev raderad och jag blev TVÄRblockad på 30 sek, fast hon i en annan kommentar skrev att "hon bara raderar kommentarer som innehåller hot och hat". Jag var varken hotfull eller hatisk, påpekade bara att hon var en vidrig jävla fitta som borde hänga sig själv.

Lol, skoja. var väldigt konstruktiv och pedagogisk i min kommentar, men har ju sagt innan att hon besitter noll förmåga till självreflektion så vem är förvånad. Alla hennes fina ord om att hon "börjat jobba på sig själv" är ju verkligen bara ett försökt till damage control. Hon tycker inte att hon gjort fel och kommer inte börja tycka det nu heller. Och varför det? för att hon de facto ÄR sjuk.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Hoppas han fortsätter vara så här vidrig för då åker han ut snart och det längtar jag ihjäl mig efter för då kanske det blir lite kul att kolla igen.

Ja de andra börjar märka den här sidan hos AD och då tror jag inte det hjälper att kurtisera tjejerna för att nå fram till miljonen..
2021-04-05, 18:14
Medlem
Anonym396s avatar
Mer censur.
2021-04-05, 18:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de skitigaste han har haft under naglarna är brun utan sol

10/10 svarat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera