2021-04-05, 18:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Exakt. han har knappt pratat med Emelie men gett madde en massa uppmärksamhet idag. och det innebär allt ifrån blickar till kommentarer och fysisk berörning
Folk ser inte det alls och man ser det är en helt ANNAN AD vi ser i dag än tidigare, Stoneface är han inte mer på edge och irriterad över att Madde kan åka ikväll....
Medlem
Anonym396s avatar
Censur igen...
Medlem
Lägg ner programmet redan det är för MÅNGA CENSURER VARENDA JÄVLA DAG
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Vi vill ju ha pruttein!”

Perfekt!
😂😂😂
2021-04-05, 18:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kan lugna dig, skåningen åker inte ut ikväll. Han sitter säkert.😀
Tror tyvärr att skånskan också klarar sig. Det är väl det du vill?
Är du totalt besatt?Hela dagen har du inlägg efter inlägg tjatat om Emelie WTF Är du en stalker
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dom ber Adrian hjälpa till med disken. Vad gör fjanten? Sätter sig och gnäller om att det inte är hans jobb medan han sitter och trycker i sig alla bitar av kakan som NÅGON ANNAN bakat. Idiot. Ut med morsgrisen.

Bra att det inte bara är jag som sett det här hos AD för det är ju rätt tydligt då hur egotrippad han faktiskt är. Ingen bagatell när man bor så många tillsammans då det också visar sig på många andra plan. Tror vi kommer få se mer sånt här ju mer tiden går.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Diska Nej polaker fixar stuprännor och murar.
de skitigaste han har haft under naglarna är brun utan sol
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Känns som det passar hans egoistiska personlighet. Nu ”tjafsar” ju både Mergim och Narcos med honom, tror nog att det finns lite allvar i det som de säger. Ja, innan femtioelfte censurerna kom.

Hoppas han fortsätter vara så här vidrig för då åker han ut snart och det längtar jag ihjäl mig efter för då kanske det blir lite kul att kolla igen.
2021-04-05, 18:10
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fy fan vad dryg Adrian är mot Nardos nu.
Hon bad honom hjälpa till med disken och han:
"Du säger inte till mig vad jag ska göra. Fattar du? Respekt!"
Hon borde ryta ifrån. Hon sade dock att "Och jag är inte din mamma" men alla är alldeles för snälla mot fjanten. Skönt att hans fasad börjar falla för fortsätter han så här så kommer de irritera sig på honom därinne snart.
Han är så jävla stonefaced så man vet inte om han skojar eller om han känner en viss irritation mot personen och låtsas skämtar bort det sen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Har ni sett Victorias update på instagram nu?? 😅
Vilken av dem? ” Jag är inte född igår så sluta behandla mig som jag är sjuk.” Fast du är ju sjuk, grav psykiskt sjuk där jag tippar på någon allvarlig form av empatistörning.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Skönt att mammagruppen också irriterar sig på Adrian

Gör de? Det trodde jag aldrig jag skulle få höra.. De gullar alltid med morsgrisen annars.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ad: har någon smakat eritreansk mat? Det smakar skit
Nardos: ha ha not funny, vi alla ska gå på eritreansk restaurang och jag kommer inte bjuda dig
Ad: tack gode gud för det

Och han var helt stonefaced när han sa det, därefter så satte han sig och började krama Pedram, bad inte ens Nardos om ursäkt som han brukar alltid göra
Men va?
Är kanske lite stake i burkputtaren ändå?🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in