2021-04-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian ser deppig ut. Gör några tafatta försök med madde men det blir återigen bara en intevju
blev lite "skoj" bråk med mergim också

Tänker citatet från en känd film.

Hedlund vet du vad du har?
- Nej.
Taskig tajming!

Byt ut Hedlund till hans namn

De är spel mot öppet mål de går inte att misslyckas, öppna käften och prata fråga hur hon mår, säg att du är nervös för hennes skull vad som helst men inte en intervju.
2021-04-05, 17:49
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vilken skräll att Adrian inte vill hjälpa till med disken.
2021-04-05, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders

Han anser väl inte sig ätit eftersom han blev nekad en femte portion
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Tänker citatet från en känd film.

Hedlund vet du vad du har?
- Nej.
Taskig tajming!

Byt ut Hedlund till hans namn

De är spel mot öppet mål de går inte att misslyckas, öppna käften och prata fråga hur hon mår, säg att du är nervös för hennes skull vad som helst men inte en intervju.
Kolla hur många som sitter där hela tiden han kanske inte är dem mest tal förda ang känslor med allt folk runt om dem, Så här har det sett konstant ut förutom då Emelie satt sin plan i verket och dem fick tid för sig själva ensam och prata!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det enda som blir "spännande" ikväll är om Alex får åka hem ensam eller om han tar Jullan och Mergim med sig. Tror fortfarande inte att de är fullvärdiga deltagare utan att de bara är på besök.

Så besviken på produktionen som ordnar att Judith får vara kvar när hon får en gångs skull sitter och det finns chans att få ut henne. Hade Nardos blivit vald i duellen mot Vicky hade det inte ens varit en omröstning igår om immunitet eller inte utan hon hade suttit säkert direkt. Tittarna är för dumma för att rösta taktiskt ang. Alex också för att få ut Judith så har inget hopp om kvällen.
Fast om man tänker efter, och glömmer alla Facebookgrupper och skit så tror (hoppas) jag faktiskt Odjurith kan åka ut ikväll.

Dels för att Tv4 inte vill ha henne kvar, men framförallt vem i helvete skulle rösta på henne?
2021-04-05, 17:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
+++++++++++++++++
Inte många som vågar svara, tyvärr. Troligtvis tänker dom inte.
Många patetisk personer här.
2021-04-05, 17:52
Medlem
AD blev tillsagd att hjälpa till med disken, men han tvärvägrade. "Respektera att jag vilar" Han börjar apa efter Negerflickans personlighet. Detta är en ny sida, intressant.
2021-04-05, 17:53
Medlem
Gamdrian igång igen haha
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders

Vet inte men kan jag ha sett honom dutta med diskborsten en gång, högst två om ens det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim leker att han inte får mat serverad hemma varje dag, kläderna tvättade och röven torkad.
min inre kökshitler blir galen på dessa bortskämda snabeldjur.Min pappa är född på slutet på 40-talet och varit manlig man hela livet.Men har aldrig haft problem med att städa upp ett kök eller skura en toalett.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
AD blev tillsagd att hjälpa till med disken, men han tvärvägrade. "Respektera att jag vilar" Han börjar apa efter Negerflickans personlighet. Detta är en ny sida, intressant.
Fanns annat framför hans blickfång som var med av värde än disken....
2021-04-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inte många som vågar svara, tyvärr. Troligtvis tänker dom inte.
Många patetisk personer här.
Fan alltså fullpoäng efter fullpoäng!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in