2021-04-05, 17:34
Medlem
Herreminje, så segt detta är.

Några kul gissningar på vad nästkommande tema kan tänkas bli?
2021-04-05, 17:36
Medlem
Zingo2s avatar
Dubbelmoralen här är enorm!
Hatar Vickan, men gillar Emelie?????
Em har själv sagt att hon en precis likadan person som Vickan. Vilket iaf jag sett.
Hur fan tänker ni????
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

De har inte haft riktiga temaveckor känns det som.

Vad var det för tema när Mergim, Julia och Victoria kom in?

Jag antar att de inte har någon riktig budget till tävlingar. Jävla Eldoradoproduktion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Vill gissa på skräck men de känns inte som de
2021-04-05, 17:37
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tror fortfarande att det kan vara Julia och Mergim som får lämna ikväll, de har gjort sitt och det blir lagom att ta adjö nu när halva tiden har gått! Kan ha fel också men har bara känslan av att ingen av de som hänger löst behöver lämna.
Medlem
Ridnes avatar
Det enda som blir "spännande" ikväll är om Alex får åka hem ensam eller om han tar Jullan och Mergim med sig. Tror fortfarande inte att de är fullvärdiga deltagare utan att de bara är på besök.

Så besviken på produktionen som ordnar att Judith får vara kvar när hon får en gångs skull sitter och det finns chans att få ut henne. Hade Nardos blivit vald i duellen mot Vicky hade det inte ens varit en omröstning igår om immunitet eller inte utan hon hade suttit säkert direkt. Tittarna är för dumma för att rösta taktiskt ang. Alex också för att få ut Judith så har inget hopp om kvällen.
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
En stund ja. Var hållbart en stund i början för mig tills hon kom ur sitt skal.

Hade missat klippet när Kirsty vad hemma hos henne, lost for words.

Jo precis.

Det var fint hos henne men det var inrett för någon som hade tänkt bo kvar hos sina föräldrar vilket jag tycker är sorgligt.

Men hon kanske inte kan vara ensam?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De har inte haft riktiga temaveckor känns det som.

Vad var det för tema när Mergim, Julia och Victoria kom in?

Jag antar att de inte har någon riktig budget till tävlingar. Jävla Eldoradoproduktion.

De va twistveckan/utmanarveckan.
de sa de i ett avsnitt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det går rykten om en att en jättekran är på väg för att göra ett av historiens svåraste lyftutmaning.

Samt en overzize "bred last" Scania ska sen med poliseskort förstås, försöka frakta Odjurith till nån väldigt avlägsen sjö som sedan givetvis spärras avför allmänheten.

Måtte de välja ett område som inte redan har problem med höga vattenflöden bara...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror fortfarande att det kan vara Julia och Mergim som får lämna ikväll, de har gjort sitt och det blir lagom att ta adjö nu när halva tiden har gått! Kan ha fel också men har bara känslan av att ingen av de som hänger löst behöver lämna.

Tror inte då de tagit folks immuniteter. De har dragit ut på de för länge
2021-04-05, 17:38
Medlem
Nardos funderar på att LAGA mat i sin hoe outfit 😑 hur dum och äcklig kan man vara? Hon leker pryd men beter sig som en riktig slampa, värre än Tess, holy water my ass.
2021-04-05, 17:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har dom packat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in