2021-04-05, 15:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Okej hörni vi är halvvägs!
Vem tycker ni förtjänar millen? Mitt svar INGEN.
Simon, Tanja och Emelie.
Citat:

vem tycker ni förtjänar millen minst? mitt svar: Judith.
Nardos för att hennes popularitet inte är riktig då den kommer från produktionen och alla influencers som har blivit galna i detta skitland.

Jag säger också Madde då alla småflickor röstar på henne pga Adrian. Dagen hon fick hjälp av Bianca Ingrosso så har det hållit sig i alla olika omröstningar. Innan dess så tror jag att hon brukade ligga på 1-3%.
2021-04-05, 15:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Kanske kan vara så. Jag har svårt att se henne som äkta dock. Jag blir iaf lite misstänksam när hon konstant tar upp vad tittarna vill se, skådespel, hur hon kan gråta på beställning...hon skiftar för mycket i mina ögon.

Japp, att klanka och ser ner på andra, håna dem... är härligt ärligt i hennes huvud.

Nej inte äkta men hon kommer inte att kunna hålla en trevlig fasad eftersom hon tyvärr inte är trevlig.

Emelie kommer inte att bli kvar så länge till om man läser här i tråden.
Det är kul med bitterhet en stund men sedan blir man mätt.
2021-04-05, 15:29
Medlem
vad i helvetet är det som sker?
2021-04-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hatar inte någon, var har du fått det ifrån?
Instagram??

Haha mycket snack om hat här bland vissa. De har fått för sig att man hängt på instagram men i själva verket är det dem som tar med sig hat. De hänger för mycket på Instagram. Varför kan man ju undra?

O vem är det som slänger ur sig rent ut sagt skit på andra som har en annan åsikt?
2021-04-05, 15:30
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Okej hörni vi är halvvägs!
Vem tycker ni förtjänar millen? Mitt svar INGEN.
vem tycker ni förtjänar millen minst? mitt svar: Judith.

Minst är alla som inte varit där sedan start. Dvs: Dennis, Adrian, Madde, Jackie, Alex, Julia, mergim och Tanja.
2021-04-05, 15:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Madde har själv berättat att hon har både botox och fillers

Känns oerhört väntat att det är Alex som kommer att få lämna vilket gör kvällens veckofinal väldigt ospännande. Jag vill fan bli överraskad. Hoppas på chock.

Tror fan det skulle kunna bli en jäkla vändning i det här. Jag har varit inne på att Julia och Mergim lämnar och ingen av de andra lämnar ikväll men jag spånar såklart men man hoppas ju på någon surprise.
2021-04-05, 15:33
Medlem
Mouchinos avatar
Jag upplever Dompa som den minst fåfänga i huset!
2021-04-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tror fan det skulle kunna bli en jäkla vändning i det här. Jag har varit inne på att Julia och Mergim lämnar och ingen av de andra lämnar ikväll men jag spånar såklart men man hoppas ju på någon surprise.

Ingen som tror att 2 stycken får lämna? Dom är ju sjukt många i huset!
2021-04-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
När det gäller Eritrea så tycker jag Emelie är den som är den som kan ta en fight.
Jag utgår naturligtvis från helt andra faktorer än vad du gör så vi diffar naturligtvis.

Håller med dig, Emelie är en stor favorit men jag tror inte hon tar Simon eller Tanja i en omröstning.
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ingen aning men dumt av dig att anta saker för att svartmåla en annan person.

Men nu var det Emelie som pratade skit om Jackie och Dennis trots att de inte hade någon fysisk kontakt medans hon totalt glömde bort sitt eget grovhångel med Alex första kvällen han kom in i huset.

Är det inte en större förolämpning mot Emelie om Alex inte fick stånd?
Tycker du att hon är ful och osexig?

Det är ännu mer taskigt att skriva om folks utseende för det kan man inte hjälpa.

Tycker att vi ska fokusera på vad deltagarna säger och gör istället för hur dom ser ut.
Medlem
Jag som inte haft möjlighet att följa liven slaviskt undrar varför alla ska samlas i turkosa sovrummet och så bryter dom sändningen? Vad är det för hemlig info dom får nu?
Medlem
Anonym396s avatar
Helvete, vad Nardosarmén vill ha ut Emelie under varje jävla inlägg som produktionen lägger upp på Instagram. Innan det så var det Judith som fick skit 24/7 över ''rasistgrejen''. Det känns så surrealistiskt.

Simon fick mycket skit förut innan han började slicka negerröv.

Dennis fick skit när han la en sexuell kommentar till prinsessan.

Men det har varit mest Emelie och Judith som får skit på Instagram. Det slutar aldrig. Kanske temporärt om någon annan säger något till Nardos som armén stör sig på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in