2021-04-05, 14:22
Medlem
Varför går Madde i bh helt plötsligt? försöker hon imponera Adde? han kollar inte ens.
2021-04-05, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför går Madde i bh helt plötsligt? försöker hon imponera Adde? han kollar inte ens.
BUS ser du väl.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Madde's kropp hon har varken kurvor eller bröst, ser ut som tonårskillekropp. Finns folk som tänder på det?
Groda gör det kagay
Har aldrig gillat stora sillisar. Naturligt är alltid skönast.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
madde hade några outfits som jag tyckte var rätt snygga för fest med de roffade nardos åt sig.
Surprise. Hoppas Madde var okej med det. Hon har sagt att hon gärna lånar ut men helst vill använda sakerna själv först.
2021-04-05, 14:27
Medlem
Vem pratade Julia om som hon inte vajbade med förra året? Hon sa typ godmorgon och godnatt till, det var allt.
2021-04-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja tvätta underkläderna i 30 grader ni ...på 24 minuter
Ursäkta?! Alltså den bristande hygienen därinne är vidrig. Nu måste jag ta mig en dusch och borsta tänderna noggrant för att inte känna mig lika grisig som dem.
2021-04-05, 14:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
För mig är en ursäkt bra när man bara säger förlåt för det man gjort helt utan förklaringar till varför, och när man riktar fokuset mot sig själv.

Jag kan förstå hennes vilja till att förklara sig men det tycker jag hon hade kunnat ta i ett senare skede. Det är inte bara när det gäller just denna situation utan även i allmänhet om någon ber mig om ursäkt. Om jag vill ha en ursäkt så vill jag att man ber om ursäkt för att man gjort fel och inser det. Sedan kan man ta en diskussion om allt runt omkring.

Detta blev mer ett tamt försök till att säga förlåt men samtidigt lägga fokus på henne själv som att hon är offret som upptäckt nya sidor hos sig själv.

Håller med där flippen.
En ärlig ursäkt är på högst 10 ord. Utan men.
2021-04-05, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller med där flippen.
En ärlig ursäkt är på högst 10 ord. Utan men.
Väl formulerat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Groda gör det kagay
Har aldrig gillat stora sillisar. Naturligt är alltid skönast.
Du är skum. Det handlar inte ens om naturligt, vissa tjejer har naturliga stora bröst, Madde är helt flatchested och har liten röv. Nu tänder jag inte på tjejer, men jag har så svårt att se the appeal
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Surprise. Hoppas Madde var okej med det. Hon har sagt att hon gärna lånar ut men helst vill använda sakerna själv först.
det hade jag också velat göra men hon är för snäll ibland
2021-04-05, 14:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Äntligen löser Nardos och Emelie sitt bråk
Vilket jävla bråk?
Det enda skånskan gjorde var väl att fråga apan om hon var där för att få mer följare!?
Är väl för helvete inget jävla bråk!!

Det STORA problemet med detta år är ju den TOTALA frånvaron av bråk och skitsnack, det är ju det Big Brother går ut på för helvete!

Men det är ju klart, dom som är med i år såg hur först den där Youtube kvinnan blev hatad av alla pga "detta ohyggliga skitsnack", sen Amilia och så förstås Sami, Glasman och Julia bara för att dom satt och diskuterade om hur hjärndöda dom andra idioterna var!?
I dom två förstas fall var det ju befogat med tanke på deras vidriga personligheter, fast egentligen ändå INTE om man verkligen tänker efter.🤔

För dom som minns dom gamla klassiska guldåren var ju just DET när dom satt och diskuterade hur korkade dom andra var, som gjorde det intressant och man fick igång igenkänningsfaktorn.

Men i dagens äckliga Pk-klimat törs deltagarna inte kritisera ens vanvettiga Negros i bikten, troligen för att inte en massa hjärndöda lattekärringar ska bli upprörda i nån sinnessjuk grupp. Det TROTS alla GARATERAT hatar henne!😉

Istället har nu tv4 förvandlat Big Brother till en enda stor hyllning till en galen narcissistapa och en vidrig våldtäktsLesbian, och ALLA andra skola hylla dom annars får dom minsann skäll.
Och INGEN ska bråka eller uppträda obstinat, för då jävlar kommer Kukman.

Nä, detta är dödsdömt i dagens Sverige, tyvärr.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-05 kl. 14:40.
2021-04-05, 14:33
Medlem
Mouchinos avatar
Om någon åker ut ikväll så tror jag att det blir Alex. Annars tror jag faktiskt det kan bli en twist där Mergim och Julia tackar för sig och får lämna huset. Får en känsla av att det kan bli något av de två alternativen. Vi får se vad som händer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in