2021-04-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Osäker på vem det kan vara men Nicklas W är nog den bästa gissningen här inne.

Jag kan ta gift på att roboten är Nassim Al Fakir!
Citera
2021-04-04, 23:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Ja..det som talar emot är att det är riktigt pinsamt om de har så många från familjen Wahlgren med i programmet..
Det ligger en viss charm i att se Pernilla gissa fel på det också.
Citera
2021-04-05, 00:13
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag tippar att Draken är Anna Bergendahl.
Roboten tror jag är Niclas Wahlgren.
Tack för kaffet!
Citera
2021-04-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag tippar att Draken är Anna Bergendahl.
Roboten tror jag är Niclas Wahlgren.
Tack för kaffet!

Då tippar du jävligt fel då Anna inte är ett fetto som man klart och tydligt ser på kroppshyddan på Draken. Redan klargjort att det är Johanna Nordström och att Roboten är Nassim Al Fakir.
Citera
2021-04-05, 01:01
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Då tippar du jävligt fel då Anna inte är ett fetto som man klart och tydligt ser på kroppshyddan på Draken. Redan klargjort att det är Johanna Nordström och att Roboten är Nassim Al Fakir.

Ja, men nån måste ju tippa sämst. Jag tar på mig den rollen här!
Citera
2021-04-05, 09:38
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Med tanke på att Robert Wells ofta sjunger med lite amerikansk dialekt och hade stora framgångar vid pianot med Sofia Källgren med just Phantom of the Opera så tror jag också att det kan vara han.

Tänkte först någon trollkarl men kommer inte på någon som passar in. Joe Labero, kan han sjunga?
Han pratade även om svart och vitt som jag tror har med piano.
Citera
2021-04-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Med i popgrupp" - > Var med i popduon Kick

"Solstaden" kan tolkas som Karlstad, Ellen har bott där. Audition för att vara med i Kicks hölls även där.

"Sen kom jag med i en tävling på tv, och fick tolka min idol Robyn" Kanske den mest övertygande ledtråden. Ellen var med i Jakten på Julia och sjöng en Robyn låt i program 5.

Utseendemässigt är Ellen ganska kort och har relativa breda höfter, precis som enhörningen

Varför hon höll på med en massa sparkar har jag dock ingen aning om

Gruppen kick. En spark, kick.
Citera
2021-04-05, 10:48
Medlem
Woodo-dockan är helt klart E-type!

- Rösten stämmer
- I den sista ledtråden var frågan ”vart han bor”, svaret: -”Jag bor någonstans med anknytning till det jag jobbar med”. Han bor på en gammal ”Vikinga-Ö” i Mälaren och driver en restaurang med Vikinga-tema!
Citera
2021-04-05, 12:56
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr

- Rösten stämmer
- I den sista ledtråden var frågan ”vart han bor”, svaret: -”Jag bor någonstans med anknytning till det jag jobbar med”. Han bor på en gammal ”Vikinga-Ö” i Mälaren och driver en restaurang med Vikinga-tema!
Ja han bor väl på adelsö eller på birka? så mpånga artistewr ska det ej va med i programmet-. artister ska vara minst av typ 3 av 12 är typ artister på riktigt
Senast redigerad av SodaFointain 2021-04-05 kl. 12:59.
Citera
2021-04-05, 12:56
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:

- Rösten stämmer
Kan starta team park med viking terma kanske. vikinga land kan det heta
Citera
2021-04-05, 13:25
Medlem
Citat:

- Rösten stämmer

Nej. "– Det jag jobbar med nu är en del av det min hemstad är känd för." Hans Rosenfeldt är från Borås och i Borås kan man utbilda sig till polis. Sen har väl också någon skrivit kriminalromaner om polisen i Borås.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2021-04-05 kl. 13:30.
Citera
2021-04-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Nej. "– Det jag jobbar med nu är en del av det min hemstad är känd för." Hans Rosenfeldt är från Borås och i Borås kan man utbilda sig till polis. Sen har väl också någon skrivit kriminalromaner om polisen i Borås.

Eller också Masked Singer, Singer är ju ett symaskinsmärke och Borås är textilstaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in