2021-04-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
HAHAHHAA, han gjorde EXAKT som AD. Han är så patetisk.

gjorde han det på sig själv? Det ser INTE bra ut, färgen ser ju iaf bättre ut idag än igår men frillan är fruktansvärd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag sitter och väntar på att det ska komma upp odds till kvällens utröstning, men tror tyvärr inte det kommer några idag då det är solklart vem som får lämna 🤷🏻‍♂️

Hur funkar det med oddsen om fler än en person ska lämna?
Medlem
uardozs avatar
Hade jag gått in i BB hade jag velat vara i min bästa form.. eller åtminstone en okej form. Förstår inte alls hur Alex tänkte, hans mage chockar mig varje gång den hänger fritt. Det är liksom inte lite hull utan en rejäl jävla kula
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Emelie verkar försöker övertala sig själv om att hon ställde frågorna för tittarna. Var nu så ärlig som du säger dig vara och erkänn att du ställde den för att provocera Nardos

Hon tog upp det med Joel igår (osäker, kan vara en annan dag)- kanske rädd för att Joel skulle hinna föra det vidare...
2021-04-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Det sa jag aldrig. Men hon försöker fortfarande låta som att att frågan kom från ett tittarperspektiv och samtidigt hävdar att hon är ärlig.
nardos och emelie hade haft stora diskbråket när hemliga frågorna skulle ställas.Och ärligt talat tror jag att man måste prata med nardos med lite vita lögner här och där för hon fattar bara när alla andra har gjort fel och ska be om ursäkt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha så simon har träffat en läkare för problem med pungen och läkaren har rekomenderat honom att tömma så nu blir det garderobsrunk efter lunch tydligen

Fniss!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad är fel på Joel? han är så jävla äcklig! vad är liksom grejen med hans konstanta sökande av kroppskontakt med brudar? sån jävla märklig och olämplig beteende för en gay person. Jag som bög får rysningar och blir övertagen av obehag känsla i hela kroppen varje gång en tjej kramar om mig eller vill mysa, då kommer alltid "måste gå på toa" kortet i hands, men han blir ju så exalterad av en tjej kontakt och kan ligga ihop med tjej i spoon ställning i flera flera timmar utan att tröttna. Däremot har jag aldrig bevittnat honom ens anstränga sig till att massera eller hålla en annan killes hand eller åtminstone luta sig på en kille. Han har inte ens uttryckt något intresse för någon kille.

Har många gay vänner efter 9 år i restaurang. Kan nog hålla med om det mesta du skriver. Det beror mest på låg självkänsla, kanske också osäkerhet av sin sexualitet. Troligtvis svänger han åt båda hållen utan att snacka om det.
2021-04-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha så simon har träffat en läkare för problem med pungen och läkaren har rekomenderat honom att tömma så nu blir det garderobsrunk efter lunch tydligen
HAHAHAHAHA, såg honom komma ut ifrån garderoben (bokstavligt talat) i det gröna rummet. Tanja: "Har du gjort det nu eller? Simon: Näe.." Du hade rätt.
2021-04-05, 12:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Tror de att en medverkan i BB gör dem till kändisar? Runda slängar 150 000 av sverigesbefolkning följer detta så vanligt folk på stan vet ej vilka dessa eller vad BB är och bryr sig inte heller. Strålkastarljuset slocknar förmodligen ganska fort efter att de kliver ut ur huset. Möjligtvis så kommer några enstaka skvalpa runt bland andra produktioner hos tv produktionsbolagen men sen nada. Instagram, tick tock, youtube osv tveksamt.
Kan säga att jag vet inte vilka dessa tre är som kom in eller övriga från förra året, visar ungefär på hur det kommer va om ett år för andra.

80 000 följer måndagsfinalen, som har den högsta tittarsiffran under veckan.
150 000 är förra årets siffror.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
så nardos provocerar aldrig någon i huset menar du....det var lätt för Nardos nu att sitta i sängen som en martyr.

Tycker någon helt annan gjorde sig till ett oskyldigt offer.
Medlem
Kan simon sluta kolla in i kamerorna? det ser obehaligt och fake ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
HAHAHAHAHA, såg honom komma ut ifrån garderoben (bokstavligt talat) i det gröna rummet. Tanja: "Har du gjort det nu eller? Simon: Näe.." Du hade rätt.

efter lunch är tanken det ska ske tanja erbjöd sig att hålla vakt utanför så ingen stör hans stund

steffi frågade vem han skulle tänka på simon sa han inte visste vilket inte var svaret steffi ville ha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in