2021-04-05, 10:58
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisasmatte
Vad är det som händer i annexet just nu? De blir inkallade en och en.
Covidtest
2021-04-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisasmatte
Vad är det som händer i annexet just nu? De blir inkallade en och en.

Coronatest varje måndag
2021-04-05, 10:59
Medlem
sista gången med covid test tydligen enligt joel hade läkaren sagt det å nu spelulerar dem att det inte kommer in någon mera deltagare. man hoppas ju verkligen det är så
2021-04-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Halva tiden har gått, inga nya deltagare kommer komma in.
Det kommer inte bli några kärlekspar, inga stora bråk då Vickan åkt ut och Mergim, Julia och Nardos lugnat ner sig.
Färre folk på deras stela fester och första säsongen utan knull, lr vad gjorde Alex med jaquline i helgen
Härifrån kommer det bara bli tråkigare och tråkigare ☃️🌬☃️🌬☃️🌬

Mergim ? Han är ju kvar
2021-04-05, 11:00
Medlem
Tror de att en medverkan i BB gör dem till kändisar? Runda slängar 150 000 av sverigesbefolkning följer detta så vanligt folk på stan vet ej vilka dessa eller vad BB är och bryr sig inte heller. Strålkastarljuset slocknar förmodligen ganska fort efter att de kliver ut ur huset. Möjligtvis så kommer några enstaka skvalpa runt bland andra produktioner hos tv produktionsbolagen men sen nada. Instagram, tick tock, youtube osv tveksamt.
Kan säga att jag vet inte vilka dessa tre är som kom in eller övriga från förra året, visar ungefär på hur det kommer va om ett år för andra.
2021-04-05, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad är fel på Joel? han är så jävla äcklig! vad är liksom grejen med hans konstanta sökande av kroppskontakt med brudar? sån jävla märklig och olämplig beteende för en gay person. Jag som bög får rysningar och blir övertagen av obehag känsla i hela kroppen varje gång en tjej kramar om mig eller vill mysa, då kommer alltid "måste gå på toa" kortet i hands, men han blir ju så exalterad av en tjej kontakt och kan ligga ihop med tjej i spoon ställning i flera flera timmar utan att tröttna. Däremot har jag aldrig bevittnat honom ens anstränga sig till att massera eller hålla en annan killes hand eller åtminstone luta sig på en kille. Han har inte ens uttryckt något intresse för någon kille.
men ska han springa runt och söka kroppskontakt med killar som inte är gay och han är äcklig som kramas med tjejer.... ok...
2021-04-05, 11:02
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad är fel på Joel? han är så jävla äcklig! vad är liksom grejen med hans konstanta sökande av kroppskontakt med brudar? sån jävla märklig och olämplig beteende för en gay person. Jag som bög får rysningar och blir övertagen av obehag känsla i hela kroppen varje gång en tjej kramar om mig eller vill mysa, då kommer alltid "måste gå på toa" kortet i hands, men han blir ju så exalterad av en tjej kontakt och kan ligga ihop med tjej i spoon ställning i flera flera timmar utan att tröttna. Däremot har jag aldrig bevittnat honom ens anstränga sig till att massera eller hålla en annan killes hand eller åtminstone luta sig på en kille. Han har inte ens uttryckt något intresse för någon kille.

Varför e de på fel Joel? Så du kramar aldrig dina kompisar?
Låter mer märkligt att få rysningar och obehag av en kram oavsett vilket kön kramen kommer ifrån...

Alltså förstår absolut om man får obehag av en kram från Judith... men vadå emelie är väl ofarlig liksom.
2021-04-05, 11:05
Medlem
pt pedram igång igen
2021-04-05, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Egotrippade personer som inte klarar av se en lycka mellan AD & Madde men dem går inte mellan som sagt Dennis & Emelie för dem vågar inte det, Så för att det ska ske ngt krävs det att BB tar ton och säger dag byta sängplatser i huset och sätta AD & Madde i samma säng annars lär blockeringen forts!

En sak till AD har likväl sin framtid tryggad utan att ens vinn BB 21 då enkelt är det , Modell rekryterarna kommer hänga på rad för att få han på ett kontrakt och då är millen rätt obetydlig men han vet ju inte om det då forts spelet han har!

AD Kommer aldrig dela säng med Madde så länge Nardos är kvar i huset
2021-04-05, 11:08
Bannlyst
Dom måste snart börja plocka ut fler deltagare, 14 deltagare kvar och bara 6 måndagar innan finalveckan..
2021-04-05, 11:09
Medlem
isbiten123s avatar
såg att någon victoria åkt ut via regelbrott? vad hittade fiskläppen på?
2021-04-05, 11:09
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ok då förstår jag hur du ser på saken. För min del tänker jag att vi i våra hjärnor tolkar det vi ser och hör väldigt individuellt. Att hävda att ens egna tolkning är sanningen är för mig obegripligt.
Nu fick du inte ihop det, först är det individuellt vad vi tolkar och ser för att sedan hävda att det är obegripligt att ens egen tolkning är sanning. Blev lite trassligt för dig där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in