2021-04-05, 11:33
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?

Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.

Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.

Förväntade mig SÅ MYCKET MER.

Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.
Verkligen, kunde inte hålla med mer. Som vanligt ska skyllas på allt annat och som du säger tog väldigt snabbt att redan börja jobba med sig själv. Ett helt inlägg med noll trovärdighet, hon är fortfarande lack för att hon åkte ut kan man läsa mellan raderna.
2021-04-05, 11:34
Medlem
Kan vi inte byta ämne från Nardos och Adrian. 86% av denna tråd handlar endast om de. Va tycks om att vi hittar nya samtalsämnen
Medlem
snälla all blekning är slut nu va vill inte att Dompa pompa ska drabbas av detta hemska öde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hahha var inne och läste nu på vickans Instagram . Usch vilken bullshit försvar det va 🤣🤣

Hahaha läste också precis! Anade att det skulle låta så ”det är inte jag egentligen gråt gråt”
2021-04-05, 11:35
Medlem
Victoria snackar skit, överdriver alltid. allt för lite extra rampljus alltid "dödshot" hahaha
2021-04-05, 11:35
Medlem
Mergim låtsas vara en av grabbarna
2021-04-05, 11:40
Medlem
Hur länge har Alex varit inne i BB nu?
2021-04-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Verkligen, kunde inte hålla med mer. Som vanligt ska skyllas på allt annat och som du säger tog väldigt snabbt att redan börja jobba med sig själv. Ett helt inlägg med noll trovärdighet, hon är fortfarande lack för att hon åkte ut kan man läsa mellan raderna.
Ja, 100%. Hon har bara lärt sig att det är så man "ska" hantera en skandal, att säga att man ska jobba på sig själv (om man kollar på alla som hamnat i blåsväder senaste tiden så är det en sådan gemensam sak som ALLA säger) - men hon vet också att ingen någonsin kommer kunna kolla OM hon faktiskt gör det. Standard också att vända på det som att det är synd om personen som blivit utsatt för SÅ mycket hat sedan händelsen.

Hon tycker inte att hon gjort något fel, hon förstår inte varför hon åkte och hon kommer förmodligen aldrig förstå heller. Nu får hon exakt det hon är och var ute efter, massa hjärtan i kommentarsfältet och folk som backar henne. Om ett par dagar kommer hon komma ut med ett inlägg/en live där hon tackar för alla som är fina mot henne, säga att hon haft en tuff period, skifta fokus helt till att hon fått mycket hat och det inte är okej (det har hon ju redan börjat med) osvosv.

Ugh. Kräks.
2021-04-05, 11:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hahha var inne och läste nu på vickans Instagram . Usch vilken bullshit försvar det va 🤣🤣

Det sjuka är hon påstår att hon inte kände igen dessa sidor hos sig själv. Medan alla tittare kände igen exakt dom sidorna från förra årets BB när hon var med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hon tänker givetvis på din älskade Nardos som skriker och kommer köpa bananer för miljonen.

Tycker du kan klicka bort och stänga ner.

Jag har aldrig skrivit att jag älskar Nardos, vad det nu skulle ha med saken att göra om jag nu gjorde det. Du skriver att det är för mycket hat kring vissa personer när det i själva verket är DU som hatar. Drar in Instagram och konspirationsteorier om produktionen ect...

Jag har mina åsikter som alla andra inklusive dig (fast du verkar vara i en egen speciellt liten kategori) No offence!

Du roar mig!
Bannlyst
Äckliga Vickan skrev att hon inte skulle radera kommentarer, ändå sitter hon och raderar kommentar för fullt, vilken falsk och vidrig människa 🤮🤮🤮🤮🤮
2021-04-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Hahaha läste också precis! Anade att det skulle låta så ”det är inte jag egentligen gråt gråt”

Problemet är väll att hon var som hon va från första sekunden där inne, förstår att deltagarna som kanske varit inne i över 50 dagar börjar bete sig konstigt men inte hon som var där inne i 5 dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in