2021-04-05, 09:53
Medlem
alex kan jag nog klara mig utan sen juddan cartman sist madde. emelie vill jag dock ha kvar ett tag till.
2021-04-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Stephanie är ju riktigt tråkig. Men varför har vi aldrig sett DC följe henne som de gjorde med Nardos när hon satt idag och åt i över en timma och pratade bara om skit? Jag har sett väldigt lite av Julia sedan hon kom in men det känna som Mergim har fått mest tid efter Nardos och Adrian. Jag ser också väldigt lite av Tanja under dagarna och jag tycker hon är söt och rolig. Det finns flera deltagare till.

Jaa DC styr verkligen showen vilket inte bara är osmakligt utan oerhört störande. Har själv cmore för hockeyns skull men hade jag köpt abonnemang bara för BB 24-7 skulle jag vara heligt förbannad
2021-04-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Har Mergim ett talfel? Varje gång han pratar så gurglar han.
härrrrliga hässleholm rrrrr
2021-04-05, 09:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Igår var det även den BÄSTA i hela Skåne. Vet dock ej namn på restaurangen.
Herregud både bästa och största verkar även vara den hemligaste eftersom ingen känner till den.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Har Mergim ett talfel? Varje gång han pratar så gurglar han.
Hela han är ett stort jävla fel.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Så länge Adrian och Emelie var ett potentiellt par i huset ägnade Nardos all kraft åt att cockblocka dem.

Samma med Adrian och Madde där hon t.ex. för någon vecka sedan när det var bestämt att Adrian och Madde skulle sova ihop lyckades lura i Adrian att det bara var Madde som var desperat för att hon hängde löst och att de gick för fort fram.

Dennis och Emelie har hon inte ägnat en sekund åt att cockblocka.

Vad som är orsaken till denna skillnad i beteende förstår vi nog alla.
Egotrippade personer som inte klarar av se en lycka mellan AD & Madde men dem går inte mellan som sagt Dennis & Emelie för dem vågar inte det, Så för att det ska ske ngt krävs det att BB tar ton och säger dag byta sängplatser i huset och sätta AD & Madde i samma säng annars lär blockeringen forts!

En sak till AD har likväl sin framtid tryggad utan att ens vinn BB 21 då enkelt är det , Modell rekryterarna kommer hänga på rad för att få han på ett kontrakt och då är millen rätt obetydlig men han vet ju inte om det då forts spelet han har!
2021-04-05, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Varför ska det alltid finnas ursäkter för människor som säger en sak men sedan gör samma sak själv gång på gång?
Emelie klagar på andra men är sedan inte bättre själv.

Tycker som dig på den frågan.
2021-04-05, 09:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Håller fullständigt med. Hon kanske är trevlig utanför huset. I huset har hon blivit fullständigt vidrig. I början var hon inte så.
Tror hon är precis likadan utanför om inte värre.
2021-04-05, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror hon är precis likadan utanför om inte värre.
Ojdå det trodde man inte. Fruktansvärd i huset hånglar loss på allt och alla som Judith.
2021-04-05, 09:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Vad är meningen att skjuta upp det oundvikliga? Någon gång kommer killen/partnern se en utan smink. Killar ser igenom det.

Ja visst är det så. Jag går utanför dörren utan smink men sminkar mig ofta också. Men jag vet också att jag ser betydligt piggare, yngre och finare ut med lagom med smink på. Jag skulle inte tycka det är konstigt att nån tycker jag ser ut som sju svåra år utan smink om dom bara sett mig med smink. Blir ibland själv skrämd när jag kollar mig i spegeln på morgonen
2021-04-05, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Herregud både bästa och största verkar även vara den hemligaste eftersom ingen känner till den.
montör anders hilding hästveda låter inte så kulinariskt men han kanske har hjälp tjocka släkten att investera/tvätta pengar
2021-04-05, 10:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Ojdå det trodde man inte. Fruktansvärd i huset hånglar loss på allt och alla som Judith.
Hon får hångla hur mycket hon vill, det är hennes smutsiga elaka egoistiska personlighet som är vidrig. Kan inte i min vildaste fantasi förstå att man kan få det till charmig bitterhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in