2021-04-04, 23:28
Medlem
kermiths avatar
Jag orkar inte snacka AD längre till ikväll. Han är säkert uppe på 80% av den här tråden. Den glädjen får han inte. Hur fascinerande kan ni vara av honom på gott eller ont. Det är fan sjukligt att han får sådan uppmärksamhet. Det måste finnas andra som är intressanta eller.
2021-04-04, 23:28
Medlem
LÄNGTAR efter ett utlåtande från Vickan men än så länge är det inga livstecken på hennes insta
2021-04-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
LÄNGTAR efter ett utlåtande från Vickan men än så länge är det inga livstecken på hennes insta
Man kan ju hoppas att.................

nej för grovt

men längtar lowkey lite jag med, samtidigt som jag vet att hon kommer jobba heltid för att manipulera alla sina stackars följare att hon inte gjort något fel, är en bra person osv och folk kommer falla för det
2021-04-04, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har svårt to comprehend att någon som är så snygg som Adrian har bara haft två förhållanden i sitt liv och den senaste höll ca 1 år, han är ändå 30...

Man ska inte döma utifrån mångd osv.
Han kanske har satsat hårt på idrotten och prioriterat bort förhållanden under långa perioder i livet. Tror mer på att han har några flera bortamatcher där han blivit med dragen. Initiativ förmågan verkar noll iaf.
2021-04-04, 23:33
Medlem
DannySausages avatar
Mergim är verkligen stolt över sin egenkomponerade vers där han rimmar "till" på "till"...
2021-04-04, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag orkar inte snacka AD längre till ikväll. Han är säkert uppe på 80% av den här tråden. Den glädjen får han inte. Hur fascinerande kan ni vara av honom på gott eller ont. Det är fan sjukligt att han får sådan uppmärksamhet. Det måste finnas andra som är intressanta eller.
Det känns jätte trist och pinsamt att erkänna följande. ....men jag följer bara AD på liven 😓 han har åter igen blivit min main focus...Jag vet jag hatar mig själv.
Medlem
Alltså den där Alex har en jävla otur, dom tävlar om en miljon kronor och big brother tar in en avdankad gammal deltagare som han ska tävla mot om att få stanna, victoria som gjort bort sig sen dag ett i huset lyckas göra bort sig så betydligt mycket att hon blir utkastad EN dag innan hon egentligen skulle åkt ut och Alex hade fått stanna kvar. Det handlar liksom inte om en liten vinst han går miste om iof skulle han aldrig vunnit men hans självförtroende hade nog trott det.

Dessutom har han färgat håret gult, som en jävla kyckling. Fantastiskt. Tycker faktiskt synd om grabben.
Medlem
Ser ut som steffi har påssjukan
2021-04-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice

Hon skäms säkert, hade hon gapat när hon gick ut oxå , att hon skulle sätta dit produktionen . Fast på Aftonbladet ber hon om ursäkt ifall och säger att detta är inte hon egentligen
2021-04-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

nej för grovt

men längtar lowkey lite jag med, samtidigt som jag vet att hon kommer jobba heltid för att manipulera alla sina stackars följare att hon inte gjort något fel, är en bra person osv och folk kommer falla för det

Ja tyvärr så tror jag det med! Inte ens Amilia var väl kommenterat det hela vad jag sett. Vart är allt drama
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vad är det för trollcigg de röker?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

nej för grovt

Undra om hon kommer få jobba för Jocke och Jonna nått mer ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in