2021-04-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad sa Joel på,albanska är det ok att han och Mergim pratar albanska med varandra kan då någon avgöra om de pakter eller inte
De får pakta.
2021-04-04, 22:04
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han tror väl att han har magisk kraft i håret eller något som försvinner om han inte klappar sig själv på hjässan 10 ggr i timman :P

Typ som anden i lampan? Den ska man väl gnugga? 😅
2021-04-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Verkligen, älskar hur han bara tar för sig. Precis som man ska😏

Jag gud Dennis är inte rädd att ta för sig , så fort han får tillfälle så gosar han med Emelie .

AD kanske borde ta och lära sig från han hur man gör med en kvinna man gillar
2021-04-04, 22:06
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Verkligen, älskar hur han bara tar för sig. Precis som man ska😏

Ja men på ett gulligt och busigt sätt. Han är liksom inte för på, vad jag har sett iaf.
2021-04-04, 22:08
Medlem
Anonym396s avatar
HELVETE!!!

Hur länge har DC varit på Nardos i köket nu? En timma nu?

Ingen! Ingen annan deltagare kan få så mycket tid när inget händer!
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag hatar när dem kör maffia, men hellre att dem kör igång med det istället för att sortera kläder & prata dejter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ja men på ett gulligt och busigt sätt. Han är liksom inte för på, vad jag har sett iaf.

Inte som Alex menar du hahaha 🤣

Jag håller med dej. Han har ju öppet sagt att han intresserad av henne så han vill väl gosa lite med henne såklart
2021-04-04, 22:09
Medlem
Simon: a det är tess trosor hon glömt jag har luktat på alla hennes
2021-04-04, 22:10
Medlem
Alex entré i BB-huset, när han glider in med pondus och lirar gitarr och levererar sång där han får hela huset med sig, jämfört med hur han sitter där nedsjunken i köket med sin ölmage är en jävla kontrast i sig.

2021-04-04, 22:10
Medlem
Har det hänt något medan jag varit iväg och snurrat runt en stång (inte enligt Js definition alltså (eller?))?

jag gissar på nej men måste ju ändå ställa frågan, känner jag
2021-04-04, 22:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Typ som anden i lampan? Den ska man väl gnugga? 😅

Haha ja nåt ditåt
2021-04-04, 22:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag blev tvungen att fråga min tonårsson häromdagen om det är inne nu att ha mössan nerdragen till ögonbrynen, som en kondomtopp upptill och uppdragen där bak så att det ser ut som att nån tryckt av en högtryckstvätt i bakhuvudet och Mössan glidit upp och fram.

Enligt min son så är det visserligen många som har mössan "toppigt" upptill men han sa att han inte ser folk ha mössan så långt fram och så uppdragen baktill som AD har. Han garvade och sa att AD såg ut som en rikemansunge som försöker se ghetto ut 😂 (han sa nåt annat ord än ghetto, hade aldrig hört det ordet han sa, nåt "slangord", men han ändrade sen till ghetto. Finns tydligen ett ord för en välbärgad/rik kille som vill hänga med kriminella/se ut som han tillhör "gäng")

Han har alldeles rätt din son.
AD är en morsgris som utan henne nu är bruscha och jättebusig. Hemma gäller kyrkan på söndagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in