2021-04-04, 21:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det spelar ju ingen som helst roll hur hans hår ser ut. Har han inte mössa, har han en gul solhatt på huvudet. Jag har aldrig sett nån bry sig så mycket sitt hår, detta eviga speglande och hur han klappar sitt hår bakifrån framåt som om hans huvud vore en liten labradorvalp, för att sedan sätta på sig en mössa? Varför?!

Han tror väl att han har magisk kraft i håret eller något som försvinner om han inte klappar sig själv på hjässan 10 ggr i timman :P
2021-04-04, 21:54
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon får verkligen oförtjänt med skit bara för att folk inte gillar hennes utseende eller nåt? Jag vet inte ens vad de stör sig på ärligt talat. Hon är energisk och pratar men det är väl bra när man är i ett BB-hus. Man vill ju inte se burkputtare.
+1
2021-04-04, 21:56
Medlem
nån som tagit tid på hur måga timmar nardos mergim fått i DC idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Måste erkänna att Emelie och Dennis är riktigt gulliga tillsammans!

Verkligen, älskar hur han bara tar för sig. Precis som man ska😏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tycker att Jackie har fått oförtjänt mycket hat här i tråden och av Nardosarmén på Instagram.

Hon verkar vara en tjej som mår psykiskt dåligt och som inte har ett ont ben i kroppen.

Wtf? Jaqi får inte hat av Nardos armen fe gillar ju henne??
2021-04-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Han fick med efterbliven i alla fall! Vissa har rätt begränsad vokabulär minst sagt.

Håller med. Tragiskt primitivt ordförråd har de.
2021-04-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Wtf? Jaqi får inte hat av Nardos armen fe gillar ju henne??

Nardos armen tillåt mig att skratta
2021-04-04, 22:00
Medlem
Nu har dom filmat nardos i över 1 timme på DC hon har forfarande inte ätit klart wtf
2021-04-04, 22:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nu har dom filmat nardos i över 1 timme på DC hon har forfarande inte ätit klart wtf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
får han silvertoningen eller grått vad det nu var kommer han tycka att det blir för mörkt och mössan på direkt.Tills mamma madde har fixat en ny blekning +toning till honom.

Känns som han kommer se gammal ut i grå hahahah
Medlem
Jisses vilken tråkig kväll i big Brother, måste vara sämsta hittills. Vem tror ni åker ut imorgon?
2021-04-04, 22:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, ja! Han sätter alltid på sig mössan på ett märkligt sätt. Samt drar upp dem där bak så att håret där ska sticka fram.

Jag blev tvungen att fråga min tonårsson häromdagen om det är inne nu att ha mössan nerdragen till ögonbrynen, som en kondomtopp upptill och uppdragen där bak så att det ser ut som att nån tryckt av en högtryckstvätt i bakhuvudet och Mössan glidit upp och fram.

Enligt min son så är det visserligen många som har mössan "toppigt" upptill men han sa att han inte ser folk ha mössan så långt fram och så uppdragen baktill som AD har. Han garvade och sa att AD såg ut som en rikemansunge som försöker se ghetto ut 😂 (han sa nåt annat ord än ghetto, hade aldrig hört det ordet han sa, nåt "slangord", men han ändrade sen till ghetto. Finns tydligen ett ord för en välbärgad/rik kille som vill hänga med kriminella/se ut som han tillhör "gäng")

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in