Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Om hälften skiter i rekommendationerna så fortsätter smittan att sprida sig, men det är nog för svårt för dig att ta in.
Nej jag ljuger inte, Sverige gjorde inte ett skit det vet du, det är du som ljuger. Att ge ut rekommendationer som tvätta händerna och res inte mellan regioner är inte att göra något. Det är tomma ord. Jag har inte påstått att ingen förändrade sitt beteende, det är ännu en lögn från din sida. Det är de 50% som gjorde något som har gjort att vi klarat oss hyfsat väl, trots att FHM stod och rapade sitt mantra.
Vem har sagt att hälften struntade i rekommendationerna? Jag sade att rörligheten minskade med 50% vilket är nått helt annat.
Aldrig någonsin har Svenskar rört sig så lite som våren 2020. Aldrig.
Återigen förbannad lögn ifrån någon som har panikat fullständigt. Du är förmodligen 14 år eftersom du har kompisar som åker och dejtar mellan regioner under en pandemi.
Så du är i viss mån försvarad för din okunskap.
nästan alla i Sverige förändrade sitt beteende på ett eller annat sätt. Undersökningar gjordes massor av gånger och upp emot 90% hade förändrat sitt beteende så vart du får dina påhittade 50% ifrån är också en stor gåta.
Återigen ren och skär lögn ifrån dig.
Samma lögn som det gamla mantrat du rapat ur dig i 1 års tid nu att "sverige gör ingenting men alla andra gör nått".
Höj nivån barnrumpa. Och det menar jag. Ärligt talat, vad håller du på med?