2021-04-04, 19:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD fucking gam, varför i hela helvetet ska han ha fiskpinnar när han har fulla tallriken med köttfärssås???? De är väl för vegetarianer eller? Tarva egoist!
Nu har jag fått det bekräftat att han är en roffare av stora mått!

Fan snackar du om flera har tagit fiskpinnar. Dessutom är det massa kvar.
Var fan hittar ni idiotin någonstans. Känns som BB Instagram och alla Nardos fangirls.
2021-04-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi pratade senast häromdagen att hon kanske har detta. Tycker hennes utseende påminner om bilden.

https://www.fasportalen.se/Vad-är-FAS/Kriterier
😂😂
2021-04-04, 19:26
Medlem
Mouchinos avatar
AD:s beteende kring mat och går bort för mig. Går och roffar åt sig ännu mer fiskpinnar. Jävla idiot! Usch.....
2021-04-04, 19:26
Medlem
Ridnes avatar
Adrian har tagit 11 fiskpinnar. Han är säkert inte klar än heller. Stor-roffaren. Vem fan äter ens 11 fiskpinnar själv
2021-04-04, 19:27
Medlem
Citat:
Vi pratade senast häromdagen att hon kanske har detta. Tycker hennes utseende påminner om bilden.

https://www.fasportalen.se/Vad-är-FAS/Kriterier
Intressant, min sambo nämnde att hon tycker att Jackie ser gravid ut på magen. Ingen bodyshaming eller så men det påminner om när hon själv var med barn i tidig fas.

Hennes hållning är det ser ut som att hon lekt för mycket limbo.
2021-04-04, 19:28
Medlem
Citat:
Han hade väl det med Emelie under skolveckan. Även om Judith sa att han fick ta fiskpinnar behöver han väl inte ta sex stycken när det finns 15 andra i huset och de stekte 60 stycken. Andra kanske också vill få smaka..

Tycker han kan få stå och trolla själv och inte ha en färdig meny som bara ska tillagas Gärna med Peddo och Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Väldigt många tankar för en liten ärthjärna som din.

1. Vem bryr sig, ringde du ditt senaste fyllehångel och berättade att du INTE var intresserad?

2.

3. Kan tolkas som livsmål/milstolpar. Har du inga egna så kanske det är dags att börja.

4. Gin & tonic

Medlem
Citat:
Låter ju faktiskt lite väl sjukt men ingenting som förvånar mig. Finns ju en anledning till att han sitter fastklistrad vid Nardos och det är för att han vet att det drevats på utsidan om hur elaka de i huset varit mot henne. Han kommer att göra allt för att vinna. Hoppas folk inser att han är fullständigt personlighetslös.

Ja det finns på AD Instagram konto . Dom har allt tänk till där , den dagen han hänger löst så lägger dom upp den videoinspelning , att man ska heja på han. Tror säkert dom har flera ifall han hänger löst igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tror det kan vara för att samla upp matrester i slasken kanske. Slippa använda papper eller sina bara händer till det 🤔 Bara en gissning 😊
Kanske, men jag tyckte Julis sa att den inte fick vara i vasken och bli flottig. Tack för tipset ändå.

Och så fyller Mössan på ytterligare en portion med fiskpinnar, innan ens de som inte äter kött fått. Sänd där kan störa mig då sjukt mycket. Samma sak med tårtan igår, såg ut som han slaskade i sig halva tårtan.
2021-04-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
se post ****303 eller där i närheten.

Ok tack 🙏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian har tagit 11 fiskpinnar. Han är säkert inte klar än heller. Stor-roffaren. Vem fan äter ens 11 fiskpinnar själv

Helvete vad dom äter fiskpinnar i huset över lag. Trodde det var barnmat.
Men man blir ju nästan sugen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Idag är 49:e dagen, om man räknar dagen de gick in (som det ju bara var typ 3 timmar kvar av).

Okej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in