2021-04-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrians syster är verkligen dedikerad till BB. Känns som allt är uppstyrt för att han ska ta hem miljonen. Hon lägger ut storys varje dag om vad som händer, kan omöjligt ha ett jobb då hon uppdaterar från liven hela dagarna oavsett veckodag. Haft flertalet ”frågestunder” där hon svarat på massor om frågor om Adrian, så att följarna ska lära känna honom bättre och veta hur bra person han är.
När Adrian satt löst förra veckan la hon ut en video han hade spelat in före han gick in i huset. Han sa typ ”hej allihopa, nu sitter jag löst och behöver verkligen ert stöd. In och rösta mig!”
Aldrig sett någon deltagare gjort något liknande. Lite sjukt faktiskt om ni frågar mig.
Ponne hade även han folk som styrde hans Instagram och även där med förinspelade klipp om han satt löst vilket skedde en enda gång men även när han gick in i huset släpptes det ett klipp där han säger hejhej nu är jag i huset. Så inte enbart Adrian är det inte som gör det.
2021-04-04, 17:43
Medlem
Citat:
Adrians syster är verkligen dedikerad till BB. Känns som allt är uppstyrt för att han ska ta hem miljonen. Hon lägger ut storys varje dag om vad som händer, kan omöjligt ha ett jobb då hon uppdaterar från liven hela dagarna oavsett veckodag. Haft flertalet ”frågestunder” där hon svarat på massor om frågor om Adrian, så att följarna ska lära känna honom bättre och veta hur bra person han är.
När Adrian satt löst förra veckan la hon ut en video han hade spelat in före han gick in i huset. Han sa typ ”hej allihopa, nu sitter jag löst och behöver verkligen ert stöd. In och rösta mig!”
Aldrig sett någon deltagare gjort något liknande. Lite sjukt faktiskt om ni frågar mig.

Det är både Adrians syster och en vän till Adrian som har hand om hans instagram, så det är därför det kommer en hel del uppdateringar på hans insta eftersom det är två personer.

Ponne hade också filmat videos på förhand, exakt som Adrians så det är inte bara Adrian som har gjort det.

Men sen känns det väll självklart att man på utsidan försöker stötta dom som är på insidan för att vinna!
2021-04-04, 17:44
Medlem
Röstade kvar Alex så Judeth får äran att lämna
2021-04-04, 17:45
Medlem
Visste att Mergim va rolig och glad utan Victoria, Amilia och dom som var på honom. Hoppas han får massa kompisar sen. Han förtjänar det så elaka som de varit
2021-04-04, 17:46
Medlem
Rösta bort flodhästen!
Medlem
Citat:
Har för mig syster skrivit att hon är föräldraledig. Adrian har ju en systerdotter så Herregud vad människor försöker hitta fel på onödiga grejer. Oavsett om hon inte hade ett jobb så är det onödigt att dra in någon som inte valt att gå in i husets privatliv. + Det är hans syster och en vän som har kontot så dom är 2
Medlem
Ridnes avatar
Alex blev straffad fyra gånger.

*Först av deltagarna för att de valde honom till duellen.
*Sedan av BB-produktionen för att HAN blev straffad också för Vickys brott. Han hade vunnit duellen mot henne lätt och därmed blivit kvar i huset.
*Sedan blev han straffad av tittarna som valde att låta honom hänga löst.
*Och imorgon kommer tittarna rösta ut honom.

Judith blir återigen lyft av produktionen då hon givetvis hade åkt imorgon annars. Bra jobbat av er som röstade för att Alex skulle hänga löst. Nu får vi dras med den ofredande vithajen i flera veckor till
Ni kan åtminstone rösta på Alex nu. Det gjorde jag även om det inte kommer hjälpa.
2021-04-04, 17:50
Medlem
Ridnes avatar
Det första man hör när man slår på liven.
Adrian som gnäller till Dennis över att BB tog deras boll.
Sedan säger han att han är kissnödig medan han uppgivet säger:
"Alltså, att en boll kan skapa så mycket glädje (djup suck"

UT med tönten. Han förstör allt. Alex och Judith är underbara jämfört med mössfjanten.
2021-04-04, 17:51
Medlem
xrlpyts avatar
Oof! Adrian ligger i Maddes säng!
2021-04-04, 17:52
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar du kvar?

Emelie 489

Judith 317

Madde 252

Alex 86
2021-04-04, 17:54
Medlem
Adrians lookalike https://imgur.com/Pl4of8F
2021-04-04, 17:55
Medlem
Svart-Skalles avatar
Den unge mannen med en gammal mans kropp är så miserabel nu. Han har förlorat "sin tjej" Emelie till alfahannen i huset - Dennis, plus att han hänger löst.

Självklart vågade inte tjockisen protestera mot Dennis då Dennis är alfa och han själv en feminin betahanne med vidrig personlighet.

Dessutom tycker inte tittarna om honom som röstade på att han skulle hänga löst.

Alex har nu förlorat allt. UT!!
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-04 kl. 17:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in