2021-04-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
JAG tänker såhär.

Madde och Emelie får sjukt mycket röster enligt olika forum så dom blir det svårt att få ut nu. Då kommer det stå mellan Alex och Judith. Därför röstar jag kvar Alex för jag vill hellre ha ut Judith nu när chansen finns. Alex kommer bli utröstad senare, han har ändå inte så stort stöd.

Men det är ju bara hur jag tänker

+1

Röstade på Alex
2021-04-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Spelar ingen roll vem du röstar på Alex kommer åka ut.

Hur kan du tro det?
2021-04-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det är det jag inte hajar för vad spelar det för roll vad han säger när det inte är sant? Så då köper de det bara för att det är hans ord? Han måste alltså SÄGA Jag är inte gay men om han beter sig och agerar som gay så är det ok. För det är väl inte dumma, de lär väl se att Mergim är otroligt feminin och från förra säsongen var det klart som korvspad. Det är ju helt snurrigt, han vanhedrar alltså familjen endast om han med ORD kommer ut med att han är homosexuell/bisexuell?
Det man säger är väl ingen garanti men det ska låta bra alltså sen vad folk gör spelar ingen roll?
Till och med Joel framstår som straight i jämförelse med Mergim.
2021-04-04, 17:08
Medlem
Under boll-leken
Emelie gnäller och är på sitt "härliga" "roliga" humör...
Nardos o andra påpekar att det bara en lek...
Det klinchar lite...

Sovrum 2
Emelie härmar Nardos röst och gnäller om att Nardos nu kommer att undvika henne bara för att hon tyckte Emelie kunde vara lite glad och vara med i boll-leken… hm... men hon är ju självklart bara ärlig, speciellt bakom någons rygg. Det är genuint!
2021-04-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
JAG tänker såhär.

Madde och Emelie får sjukt mycket röster enligt olika forum så dom blir det svårt att få ut nu. Då kommer det stå mellan Alex och Judith. Därför röstar jag kvar Alex för jag vill hellre ha ut Judith nu när chansen finns. Alex kommer bli utröstad senare, han har ändå inte så stort stöd.

Men det är ju bara hur jag tänker

Åhj, jag hade hellre velat ha ut surhaggan Emelie först.
2021-04-04, 17:11
Medlem
Porrconny74s avatar
Varför vill ni ha kvar Alexander? Han är ju världens tråkmåns och bara cringe.
2021-04-04, 17:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Åhj, jag hade hellre velat ha ut surhaggan Emelie först.

Ja men det blir svårt nu. Men så länge du inte röstar kvar henne så ökar ju chansen iaf om du vill ha ut henne såg nån omröstning på Instagram och Emelie hade fått överlägset mest röster. Det jag skrev var bara svar på hur jag kommer rösta och varför. Alla tänker ju olika, och det är faktiskt det som gör BB lite kul och ibland spännande vid utröstningarna
2021-04-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det var intressant. Skriver hon nåt om Madde på insta?

Dom nämner sällan Madde på Ad konto.
Mer nardos , Emelie, Joel . Det är dom som dom lägger upp mest bilder och klipp på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74

De vill vi inte. Vi vill ha kvar honom för att kunna skicka någon annan. Han åker nästa gång
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Till och med Joel framstår som straight i jämförelse med Mergim.

Ja och då har han gått ut med att han är Homosexuell!
2021-04-04, 17:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrconny74

För mig handlar det inte om vem jag vill ha kvar utan vem jag vill få ut. Madde och Emelie får mycket röster. Av Alex och Judith vill jag få ut Judith och stödröstar på Alex då.
2021-04-04, 17:15
Medlem
__Alez__s avatar
Jaha Alex som hade slagit ut Vickan och skulle suttit säkert kommer troligtvis åka ut.

Bittert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in