2021-04-04, 16:59
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vem ska vi rösta kvar?
Spelar ingen roll vem du röstar på Alex kommer åka ut.
2021-04-04, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Adrian, blatte?

Jajamensan Adrian är polack!
2021-04-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos och AD hänger med varandra 90% av tiden och INGEN reagerar över det. Alla försöker integreras i gruppen och lära känna varandra på djupare plan förutom de två.

Tycker mig se Nardos absolut ha djupa samtal med andra. AD kanske kör sina intervjufrågor men han för ett samtal.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Som alltid med invandrare så är det religion och heder inblandat. Kommer han ut som gay/bi/häst så vanhedras familjen och släkten, som Joel, och han blir lynchad vid nästa bönestund i mosken. Han är 100% homo.

Men det är det jag inte hajar för vad spelar det för roll vad han säger när det inte är sant? Så då köper de det bara för att det är hans ord? Han måste alltså SÄGA Jag är inte gay men om han beter sig och agerar som gay så är det ok. För det är väl inte dumma, de lär väl se att Mergim är otroligt feminin och från förra säsongen var det klart som korvspad. Det är ju helt snurrigt, han vanhedrar alltså familjen endast om han med ORD kommer ut med att han är homosexuell/bisexuell?
Det man säger är väl ingen garanti men det ska låta bra alltså sen vad folk gör spelar ingen roll?

Ett exempel nu bara. En homosexuell kille bedyrar för sina föräldrar att han är straight. En dag städar Mamman i sonens rum och hittar en dildo under sängen men de tror fortfarande att han är straight för att han sagt det!!!

Eller de hittar ett brev från en annan kille som är lite för intimt för att kunna vara "Polare" det är.. "Jag älskar dig"Längtar efter dig o.sv.. Familjen fortsätter att tro på Sonens ord?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-04 kl. 17:11.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Jajamensan Adrian är polack!

Jävla invandrare!
2021-04-04, 17:03
Medlem
Jocke har lagt ut storys om det med Victoria.
2021-04-04, 17:03
Medlem
xrlpyts avatar
Quidditch-matchen var väl sista punkten på schemat..
2021-04-04, 17:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Tycker dem har det alldeles för bra i huset,lätta tema veckor m.m.
En hård jobbig Tema vecka vill jag se nuuuuu
2021-04-04, 17:04
Medlem
Jaqi är fan inte vacker alltså
2021-04-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Dom som har hand om Adrians instagram har valt att lägga en röst på Emelie och Alex, verkar som om dom ogillar Madde (eller gillar Emelie och Alex mer).
Kan vara för att hon har varit på Adrian sen dag 1, känns nog inte genuint heller när hon knappaste lärde känna honom innan hon var på och gjorde så att alla andra började pressa och stressa Adrian.

Dom vet ju sanningen om Madde vad hon ville innan och när hon kom in i huset.
Det lär ju AD se oxå när han kommer ut. Så det KOMMER aldrig bli nått där ute mellan dom.
Till och med AD egen familj , ser hur hon är.
Kommer nog varna han när han kommer ut.
Där inne just nu vet han inget.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Tycker dem har det alldeles för bra i huset,lätta tema veckor m.m.
En hård jobbig Tema vecka vill jag se
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Vem ska vi rösta kvar?

JAG tänker såhär.

Madde och Emelie får sjukt mycket röster enligt olika forum så dom blir det svårt att få ut nu. Då kommer det stå mellan Alex och Judith. Därför röstar jag kvar Alex för jag vill hellre ha ut Judith nu när chansen finns. Alex kommer bli utröstad senare, han har ändå inte så stort stöd.

Men det är ju bara hur jag tänker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in