Citat:
Ursprungligen postat av
DehydratedApple
Som alltid med invandrare så är det religion och heder inblandat. Kommer han ut som gay/bi/häst så vanhedras familjen och släkten, som Joel, och han blir lynchad vid nästa bönestund i mosken. Han är 100% homo.
Men det är det jag inte hajar för vad spelar det för roll vad han säger när det inte är sant? Så då köper de det bara för att det är hans ord? Han måste alltså SÄGA Jag är inte gay men om han beter sig och agerar som gay så är det ok. För det är väl inte dumma, de lär väl se att Mergim är otroligt feminin och från förra säsongen var det klart som korvspad. Det är ju helt snurrigt, han vanhedrar alltså familjen endast om han med ORD kommer ut med att han är homosexuell/bisexuell?
Det man säger är väl ingen garanti men det ska låta bra alltså sen vad folk gör spelar ingen roll?
Ett exempel nu bara. En homosexuell kille bedyrar för sina föräldrar att han är straight. En dag städar Mamman i sonens rum och hittar en dildo under sängen men de tror fortfarande att han är straight för att han sagt det!!!
Eller de hittar ett brev från en annan kille som är lite för intimt för att kunna vara "Polare" det är.. "Jag älskar dig"Längtar efter dig o.sv.. Familjen fortsätter att tro på Sonens ord?