2021-04-04, 14:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför ska hon ut? Såg du utfrågningarna igår? Hon var den ende som hade bra och ärliga svar.

Jag tror dom flesta som röstar går på hur en person varit i huset, inte på hur dom svarar på frågorna. Man har sett dom i snart 50 dagar så dom dagarna väger tyngre än deras svar på tittarfrågor i 30 min.

Så är det för mig iaf.
2021-04-04, 14:57
Medlem
Zingo2s avatar
Det tragiska är att man vill ha vissa kvar, för att man tror de ska ha sex i huset. Typ Em och Ma.
2021-04-04, 14:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du kan ju inte vara nöjd med det svaret själv ens?

Men du kan få ett till försök att hugga på allt jag skriver. Jag väntar.

Jag var rätt nöjd faktiskt, men då är jag ju inte särskilt smart heller.
2021-04-04, 14:58
Medlem
Håll käften Mergim du kan inget om hår
Medlem
Vad sa Joel på,albanska är det ok att han och Mergim pratar albanska med varandra kan då någon avgöra om de pakter eller inte
Medlem
Dom som har hand om Adrians instagram har valt att lägga en röst på Emelie och Alex, verkar som om dom ogillar Madde (eller gillar Emelie och Alex mer).
Kan vara för att hon har varit på Adrian sen dag 1, känns nog inte genuint heller när hon knappaste lärde känna honom innan hon var på och gjorde så att alla andra började pressa och stressa Adrian.
2021-04-04, 14:59
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag irriterar mig på henne, ska alltid ner med näsan i grytan när andra lagar mat och kommer och stör.
Sen dom sexuella grejerna hon gjort under fester ligger fortfarande kvar även om hon taggat ner nu.
Så hur Em uppträde på festen häromdagen tycker du var okej?
2021-04-04, 15:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde fick mina röster men hoppas hon börjar släppa loss lite för det är alldeles för segt att lyssna på kärlekstjat, riktigt lååångtråkigt. Får hon stanna nu så hoppas jag inte hon tror vi älskar att höra henne prata om relationer (AD)? Så vi får allt x10 istället för då sliter jag av mig håret!

Jag tror att det är precis vad hon tror då. Om det är den sidan hon visat och hon blir kvarröstad så vore det logiskt att hon tror att hon är gillad för den hon är och det hon gör i huset.
2021-04-04, 15:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag hoppas innerligt att Judith får lämna imorgon, tror dock att det blir Alex.
Madde kunde jag inte bry mig mindre om hon får lämna. Den enda jag vill ska stanna är Emelie.
Hon har fått båda mina röster.

Jag tror helt ärligt att jag nog skulle stänga ner BB om Emelie åker. Då är det bara 21 999 tittare kvar

Emelie ligger typ alltid topp 3 i alla omröstningar, vad det än gäller. Tror hon är en riktig favorit hos många, med en stabil fanbase.
2021-04-04, 15:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Vad sa Joel på,albanska är det ok att han och Mergim pratar albanska med varandra kan då någon avgöra om de pakter eller inte

Nej det kan väl inte vara ok då de pratar flytande Svenska både Mergim och Joel. Varför Joel känner ett behov av att prata Albanska till Mergim kan ju tyckas vara en aning märkligt plus att det är ofint, ungefär som att viska.
2021-04-04, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så hur Em uppträde på festen häromdagen tycker du var okej?

Emelie hånglar inte med folk bara sådär. Utan det är oftast motparten som bjuder in till hånglet.
Judith närmar sig folk och helt plötsligt så kysser hon någon på halsen och i stort sätt tigger om en kyss.
Nä jag som är kock, hade jag vart inne i huset, och vart köksansvarig och står och lagar mat och hon kommer med sin jävla näsa och smakar och påpekar att det behövs mer av de och de. Jag hade sparkat henne så hårt i röven att hon inte hade kunnat sitta på en vecka
2021-04-04, 15:03
Medlem
Har märkt fler ggr idag att Nardos håller med Emelie och är söker kontakt med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in