2021-04-04, 14:51
Medlem
1754s avatar
Jag röstade kvar Madde.
2021-04-04, 14:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Vissa kommer undan.bb är en katastrof när det gäller detta men visst det är bara 1 mille till vinnaren

Ja det är en riktig mesproduktion men en sak som är säkert är att Pedram inte ska ha 1 mille!
2021-04-04, 14:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men min xrlpyt, naturligtvis. Jag ser massvis med sidor i Emelie som jag själv har. Jag har absolut inget emot Emelie. Hon är inte sämre än andra. Jag lade dessutom två av mina fyra röster på Emelie. Men jag tycker om analyser som pekar på sidor jag kanske själv har missat. Det kan gälla vem som helst inne i huset.
Mitt största intresse ligger i att motbevisa mina fördomar för man kan lätt bli blind i sin vardag. Så jag läser gärna andras åsikter och ibland håller jag med. Men inte i allt.
Sorry att jag bryter in i er diskussion men kunde inte låta bli att kommentera det fetade. Det hedrar dig att ha det synsättet. Trevligt att läsa
Medlem
Hahahah hur ser AD ut? Hjälp

Han & Julia 🙈
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Synd att vi inte får ut Judith imorgon
Varför ska hon ut? Såg du utfrågningarna igår? Hon var den ende som hade bra och ärliga svar.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, men det är fan bland det bästa jag läst i den här tråden (mina egna, magnifikt klockrena inlägg inkluderat) och det är så skönt att det finns någon här inne som är intelligent nog för att syna hennes bs. Har känt mig ganska ensam.

Agreed. Har haft sådana i min närhet och det finns inga människotyper som slukar mer energi än de som går runt och är konstant sura och alltid ska hitta något att gnälla på, samtidigt som de besitter noll självinsikt. Motsatsen till vad jag vill ha i mitt liv.

Men oj! Får man inte gilla folk i en dokusåpa utan att riskera att de dyker upp i ens riktiga liv? Då har jag tänkt fel i alla dessa år..!
2021-04-04, 14:53
Medlem
Jag hoppas innerligt att Judith får lämna imorgon, tror dock att det blir Alex.
Madde kunde jag inte bry mig mindre om hon får lämna. Den enda jag vill ska stanna är Emelie.
Hon har fått båda mina röster.

Jag tror helt ärligt att jag nog skulle stänga ner BB om Emelie åker. Då är det bara 21 999 tittare kvar
2021-04-04, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det går inte när motståndaren är alex.

Nä, men folk tänker inte ett steg längre. Kunde blivit en rolig och spännande Måndags kväll
2021-04-04, 14:55
Medlem
xrlpyts avatar
Vilket härligt, elakt skratt från Emelie när hon (eller Dennis?) råkar kasta snusburken i ansiktet på Adrian. Sånt blir man glad av, som de där YouTube-videorna när en barnfamilj släpper fri en kanin som under sina första sekunder i frihet blir uppsnappad av en örn.
2021-04-04, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men oj! Får man inte gilla folk i en dokusåpa utan att riskera att de dyker upp i ens riktiga liv? Då har jag tänkt fel i alla dessa år..!
Du kan ju inte vara nöjd med det svaret själv ens?

Men du kan få ett till försök att hugga på allt jag skriver. Jag väntar.
2021-04-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför ska hon ut? Såg du utfrågningarna igår? Hon var den ende som hade bra och ärliga svar.

Jag irriterar mig på henne, ska alltid ner med näsan i grytan när andra lagar mat och kommer och stör.
Sen dom sexuella grejerna hon gjort under fester ligger fortfarande kvar även om hon taggat ner nu.
2021-04-04, 14:56
Medlem
Mouchinos avatar
Madde fick mina röster men hoppas hon börjar släppa loss lite för det är alldeles för segt att lyssna på kärlekstjat, riktigt lååångtråkigt. Får hon stanna nu så hoppas jag inte hon tror vi älskar att höra henne prata om relationer (AD)? Så vi får allt x10 istället för då sliter jag av mig håret!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in