Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Jag vet inte hur HeligaModer kom på konspirationsteorin att Emelie håller på med Dennis för att hon hänger löst. Jag tror inte att en kvinna kan vara instängd i ett hus samt flörta och röra en kille fysiskt som man inte gillar. Hon sover också med snubben.
Det är ganska uppenbart att Emelie är osäker runt killar då hon pratar om dem hela tiden. Det är rent kvinnohat från HeligaModer.
Ja, hennes reaktion på Maddes prank (efter att Madde och Adrian pratade ut) om att Adrian sagt att han hade känslor för Emelie var ganska talande. Hon föll ihop och gapskrattade hysteriskt, och hon fortsatte gapskratta åt det från och till i säkert en timme..

Sen kom självanalysen där hon ifrågasatte sig själv om varför hon reagerar så, varför hon ALLTID reagerar så, när en kille visar intresse för henne..
Näe, jag gillar Emelie, hon är intressant på ett lite skadat sätt, och hon sticker ut i gruppen. Som deras fucking kumbaya-möte nyss, jag kan just föreställa mig hur hon sitter i bikten efteråt och spyr i munnen över kärleksstämningen i huset.