2021-04-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför Ligger Pedram och dricker Fanta, var det en av drickorna han roffade åt sig igår kväll?

stämmer hela översta lådan i nattduksbordet är full med olika enheter

men som vi trodde igår så bryr sig inte bb ett skit
2021-04-04, 14:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag vet inte hur HeligaModer kom på konspirationsteorin att Emelie håller på med Dennis för att hon hänger löst. Jag tror inte att en kvinna kan vara instängd i ett hus samt flörta och röra en kille fysiskt som man inte gillar. Hon sover också med snubben.

Det är ganska uppenbart att Emelie är osäker runt killar då hon pratar om dem hela tiden. Det är rent kvinnohat från HeligaModer.

Ja, hennes reaktion på Maddes prank (efter att Madde och Adrian pratade ut) om att Adrian sagt att han hade känslor för Emelie var ganska talande. Hon föll ihop och gapskrattade hysteriskt, och hon fortsatte gapskratta åt det från och till i säkert en timme.. Sen kom självanalysen där hon ifrågasatte sig själv om varför hon reagerar så, varför hon ALLTID reagerar så, när en kille visar intresse för henne..

Näe, jag gillar Emelie, hon är intressant på ett lite skadat sätt, och hon sticker ut i gruppen. Som deras fucking kumbaya-möte nyss, jag kan just föreställa mig hur hon sitter i bikten efteråt och spyr i munnen över kärleksstämningen i huset.
2021-04-04, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Till skillnad från Emelies så är din sarkasm ganska uppenbar, så du behöver inte vara orolig.
Och ändå lyckas du missa den gång på gång, precis som du missar att Emelie inte ens kan stava till "sarkasm".

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du är uppenbarligen för smart för mig.
Så bra att du äntligen kom på det. Inte en dag för tidigt.

(Obs, inte sarkasm.)
Medlem
Emelie får mina röster. Sluta klaga på henne alla ni jävla tröttmössor. Vad fan är det ni vill se? Folk som inte vågar öppna käften? Eller någon som bara sitter och ältar en relation som inte finns?

Ger er förslaget att byta kanal om det ska vara så, så kan vi andra fortsätta ha trevligt här
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
ÄckelJudith!?
Har du överhuvudtaget sett årets BB?

Hon är skrämmande vidrig och ohyggligt jobbig!
Hon är inte lika hemsk och vidrig som Emelie och hon bidrar mycket mer än vad Madde gör.
2021-04-04, 14:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
stämmer hela översta lådan i nattduksbordet är full med olika enheter

men som vi trodde igår så bryr sig inte bb ett skit

Ja för jag gissar väl att ingen annan kan lyxa till sig med Fanta idag. Vilket snuskigt ego Pedram är. Tål inte sånt där girigt gam beteende. Tyvärr lever han ju upp till det han kallas för här inne, nämligen Gamen!

Nej BB:s särbehandling är out of order och jag tycker de är så lame i hur de hanterar vissa personer.

Han sitter och säger att alla där inne är hans familj men glömmer de viktigaste priciperna, KÄRLEK OCH RESPEKT! Han snackar för mycket skit istället för att leva upp till det. Man går inte och snor grejer som är till för ALLA! Säger rätt mycket om en person.. Han snackar för mycket skit istället för att leva upp till det.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-04 kl. 14:48.
2021-04-04, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag vet inte hur HeligaModer kom på konspirationsteorin att Emelie håller på med Dennis för att hon hänger löst. Jag tror inte att en kvinna kan vara instängd i ett hus samt flörta och röra en kille fysiskt som man inte gillar. Hon sover också med snubben.

Det är ganska uppenbart att Emelie är osäker runt killar då hon pratar om dem hela tiden. Det är rent kvinnohat från HeligaModer.
Ska du prata om mig kan du ju åtminstone ha fitta nog att citera/svara mig

Men precis som din idol Emelie har du lättare att gå bakom ryggen. Synd bara att du, till skillnad från henne, inte har någon sovrum att gömma dig i så jag ser allt du skriver.
2021-04-04, 14:42
Medlem
Synd att vi inte får ut Judith imorgon
2021-04-04, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Synd att vi inte får ut Judith imorgon

Det går inte när motståndaren är alex.
2021-04-04, 14:43
Medlem
Vem lägger ni er röst på?
Jag kan inte bestämma mig, vill inte ha kvar någon av dem!
Vill helst ha ut Oljudith för att Peddot ska få snyfta, därav funderar jag på att rösta på Alex. Men jag vill egentligen inte rösta på någon.
2021-04-04, 14:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ska du prata om mig kan du ju åtminstone ha fitta nog att citera/svara mig

Men precis som din idol Emelie har du lättare att gå bakom ryggen. Synd bara att du, till skillnad från henne, inte har någon sovrum att gömma dig i så jag ser allt du skriver.

Du skulle bara veta vad jag och Anonym386 skriver om dig i våra privata meddelanden till varandra.
2021-04-04, 14:44
Medlem
Helvete va tråkig säsong...Pk deluxe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in