2021-04-04, 14:10
Medlem
Det här husmötet är riktigt cringe.
2021-04-04, 14:11
Medlem
Mouchinos avatar
Kolla hur Simon drygar sig igen när Nardos pratar. Han är as skön men det där får han allt lägga ner, spelar ingen roll om han stör sig på henne. Tittar när alla andra pratar men blundar när Nardos pratar. Respekt! Nej jag börjar se sidor hos honom som jag verkligen inte gillar. Han gömmer alkohol till sig själv för att sen bli fullast i huset. Nej Skärpning för fan Simon för annars kommer du INTE få mina röster i fortsättningen!
Medlem
kermiths avatar
Gamnacken med sina oneliners. Citat från västerländska filmer.
Fan va patetiskt han är..
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle personligen vilja att vi får rösta ut eftersom det då vore guldläge att bli av med Judith, men principiellt tycker jag att det är rätt taskigt mot deltagarna att ställa omröstningsfrågan så. Röstar alla på sin favorit så kan det ändå kännas okej att åka ut, tänker jag, "fine de andra har synts mer, gjort större intryck, men folk tycker om mig också" typ..

Röstar alla på den man helst blir av med så kan ju deltagaren i fråga tänka lite mörkare tankar.
Givetvis, det vore det optimala och är ju så riktiga Big Brother ska köras.(med utröstning)

Att vi, och bara vi får skicka ut irritationsmomenten vi stör oss på.

Men det har ju givetvis Tv4 total-havererat, troligen för att det skulle vara kränkande mot dom stackars små liven med en rak jävla utröstning.

Då tycker förstås PK-asen (produktionen är väl fanatiska miljöpartister?) att det blir lindrigare/mer humant att rösta på behålla. 🤬
2021-04-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan, den här säsongen krossar du mitt hjärta Moder. Schysst skrivet.
Jag är singel
KROSSAR ditt hjärta? Känns spontant som en förolämpning snarare än en komplimang???
Medlem
TRÖTT På Big brother så jävla tråkigt med alla cirklar o hur tacksamma dom är 24/7
Medlem
Svart-Skalles avatar
Pedram är alltid cringe. Varenda gång han öppnar sin fulformade käft.
Medlem
Zingo2s avatar
Sett till att Judith fått 4 röster. Hoppas Em alt Ma åker.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kolla hur Simon drygar sig igen när Nardos pratar. Han är as skön men det där får han allt lägga ner, spelar ingen roll om han stör sig på henne. Tittar när alla andra pratar men blundar när Nardos pratar. Respekt! Nej jag börjar se sidor hos honom som jag verkligen inte gillar. Han gömmer alkohol till sig själv för att sen bli fullast i huset. Nej Skärpning för fan Simon för annars kommer du INTE få mina röster i fortsättningen!
Håll käften. Kan alla ni som slickar Nardosröv lämna planeten. Ni ser saker som ej händer.
2021-04-04, 14:13
Medlem
Emelie är som hon är, men hon är mycket roliga en dom tråkmånsar som hon hänger löst med.

Emelie får min röst 💯
2021-04-04, 14:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
KROSSAR ditt hjärta? Känns spontant som en förolämpning snarare än en komplimang???
Det är en fin komplimang moder.
Mitt simpla sätt att uttrycka mig. Det är inte snyggt men jag menar väl.
2021-04-04, 14:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det var ju otippat. Har förstått att du kanske inte riktigt besitter förmågan till mer djupgående analyser av människor, så det är helt okej.
Jag förstår att du tror det, men det är ju irrelevant. Du gillar inte Emelie, vilket är okej, och försöker rationalisera det, vilket är okej. Det är t o m okej att du skriver nonsens och rena felaktigheter om Emelie, men om du på lösa grunder skriver att hon inte är sig själv (dvs genuin) så får du räkna med att inte alla håller med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in