2021-04-04, 13:14
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur länge orkar Mergim smöra för alla?

Tills han gifter sig med Vikkan. Dvs aldrig
2021-04-04, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vem viil du ska vinna?

Jag har inte riktigt "bestämt" mig ännu. Men om du vill veta vilka som tilltalar mig så är det Tanja, Dennis, Simon och Nardos just nu. Som vinnare? Återigen, är inget hugget i sten för mig.
2021-04-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äntligen säger BB till. Jag har sjukt ont i huvudet och det här hjälper inte direkt.
Dom borde även få tipset att skrikande drar ner deras popularitet.
Jag fattar inte hur man ens kan skrika så mycket som dom gör, men det är väl någon slags brist på vanligt folkvett.
Medlem
xrlpyts avatar
Om BB sätter Alex på att hänga löst - trots att han vann omröstningsduellen mot Vicky på walkover - så kommer jag rösta på honom att vara kvar på måndag. Jag skiter fullständigt i att han är en lönnfet och likblek padda som inte kan hålla tassarna i styr, och jag skiter i vem av de andra tre som riskerar att åka i så fall. Rätt ska vara rätt.
Medlem
Jag tycker Adrian-Madde grejen är skum. När de besökte Madde på hotellet innan hon skulle in så sa hon att hon inte kollat på ett enda avsnitt och att hennes vänner sagt att det finns en kille där vid namn Adrian som hon skulle passa med. När hon går in i huset så blir hon direkt "superintresserad" av Adrian. Nu kretsar hela hennes medverkan kring Adrian och deras "relation". Det som visas på avsnitten i allafall. Och de andra deltagarna pushar på. Det känns inte genuint. Inte minst eftersom han uppenbarligen inte är särskilt intresserad tillbaka. Hon verkar mer gått in med det i sikte att bilda nåt bb-par för att dessa kommer långt eller liknande.
2021-04-04, 13:17
Medlem
Joel klär sig som en 60-årig gubbe.
2021-04-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hur många gånger har Emelie spontant sagt något positivt till någon eller gett en komplimang till andra i huset? Det är jag, jag jag jag , mig mig mig och Ystad stup i kvarten. Att hela tiden säga hur ärlig man är tyder i mina ögon att man just inte riktigt är det. Är man ärlig så vet man det och har inget behov av att hela tiden påpeka det.

Jag personligen ser ingen som helst humor i att vara bitter, spy ur sig dryga kommentarer och gå runt med en sur min och sucka. Jag har även väldigt svårt att ta hennes "ärlighet" o "genuina sida" på allvar när hon konstant tar upp hur TV fungerar, vad som går hem hos tittarna. Känns som om allt är uträknat. En spelare av rang. Visst är det fint med en "ny" romans i huset förresten? För det är ju det som tittarna vill se och ha...som Emelie så fint sa. Gråta på beställning eller medvetet tvinga fram det (också en fin sida av Emelie som hon glatt delade med sig av till andra i huset? Varför skulle man som vuxen vilja göra det? Tycker mig ha sett ett sådant beteende hos små barn.

Ska hon vinna? Absolut INTE! För jag vill iaf inte se en skådespelare vinna. För det är den känslan hon ger mig.

Detta är endast min personliga åsikt. Man kan inte tycka om alla och man tycker olika.

Mycket fint skrivet lapetitepois och väldigt korrekt! Det som gör mig ledsen är att inte många kan se detta! Hon är absolut inte ärlig precis som du skriver! Hon är absolut top 3 falskast i huset!
2021-04-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Gå tillbaka till Instagram med dig där du kan suga av negerprinsessan.

En varm kram till dig! MÅ solen skina på dig idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon skulle absolut byta om inne på toaletten eftersom hon är så äckligt jävla pryd, men han var väldigt pissnödig. Röt ifrån och trängde sig in så hon fick vänta.

Allt som gagnar en själv ... De där är ingen gentleman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äntligen säger BB till. Jag har sjukt ont i huvudet och det här hjälper inte direkt.
Helt jävla sjukt. Produktionen fattade att det lät förjävligt för oss tittare, ändå följde dom efter han med DC så vi skulle få lida lite innan tillsägningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag tycker Adrian-Madde grejen är skum. När de besökte Madde på hotellet innan hon skulle in så sa hon att hon inte kollat på ett enda avsnitt och att hennes vänner sagt att det finns en kille där vid namn Adrian som hon skulle passa med. När hon går in i huset så blir hon direkt "superintresserad" av Adrian. Nu kretsar hela hennes medverkan kring Adrian och deras "relation". Det som visas på avsnitten i allafall. Och de andra deltagarna pushar på. Det känns inte genuint. Inte minst eftersom han uppenbarligen inte är särskilt intresserad tillbaka. Hon verkar mer gått in med det i sikte att bilda nåt bb-par för att dessa kommer långt eller liknande.

Han har ju ändå sag till de andra(inte madde) att det är madde han tycker är "finast" osv.. madde är ju den ända han säger till alla att han skulle kunna sig dejta på utsidan?
2021-04-04, 13:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1

Har du lyckats komma från bbpolizei och instagram.
Ännu en i raden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in