2021-04-04, 13:09
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hur många gånger har Emelie spontant sagt något positivt till någon eller gett en komplimang till andra i huset? Det är jag, jag jag jag , mig mig mig och Ystad stup i kvarten. Att hela tiden säga hur ärlig man är tyder i mina ögon att man just inte riktigt är det. Är man ärlig så vet man det och har inget behov av att hela tiden påpeka det.

Jag personligen ser ingen som helst humor i att vara bitter, spy ur sig dryga kommentarer och gå runt med en sur min och sucka. Jag har även väldigt svårt att ta hennes "ärlighet" o "genuina sida" på allvar när hon konstant tar upp hur TV fungerar, vad som går hem hos tittarna. Känns som om allt är uträknat. En spelare av rang. Visst är det fint med en "ny" romans i huset förresten? För det är ju det som tittarna vill se och ha...som Emelie så fint sa. Gråta på beställning eller medvetet tvinga fram det (också en fin sida av Emelie som hon glatt delade med sig av till andra i huset? Varför skulle man som vuxen vilja göra det? Tycker mig ha sett ett sådant beteende hos små barn.

Ska hon vinna? Absolut INTE! För jag vill iaf inte se en skådespelare vinna. För det är den känslan hon ger mig.

Detta är endast min personliga åsikt. Man kan inte tycka om alla och man tycker olika.
Gå tillbaka till Instagram med dig där du kan suga av negerprinsessan.
2021-04-04, 13:10
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Hur många gånger har Emelie spontant sagt något positivt till någon eller gett en komplimang till andra i huset? Det är jag, jag jag jag , mig mig mig och Ystad stup i kvarten. Att hela tiden säga hur ärlig man är tyder i mina ögon att man just inte riktigt är det. Är man ärlig så vet man det och har inget behov av att hela tiden påpeka det.

Jag personligen ser ingen som helst humor i att vara bitter, spy ur sig dryga kommentarer och gå runt med en sur min och sucka. Jag har även väldigt svårt att ta hennes "ärlighet" o "genuina sida" på allvar när hon konstant tar upp hur TV fungerar, vad som går hem hos tittarna. Känns som om allt är uträknat. En spelare av rang. Visst är det fint med en "ny" romans i huset förresten? För det är ju det som tittarna vill se och ha...som Emelie så fint sa. Gråta på beställning eller medvetet tvinga fram det (också en fin sida av Emelie som hon glatt delade med sig av till andra i huset? Varför skulle man som vuxen vilja göra det? Tycker mig ha sett ett sådant beteende hos små barn.

Ska hon vinna? Absolut INTE! För jag vill iaf inte se en skådespelare vinna. För det är den känslan hon ger mig.

Detta är endast min personliga åsikt. Man kan inte tycka om alla och man tycker olika.

Håller med..
Medlem
Hur FAN de filma det här jävla trummandet???? Idioter
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har muteat och kommer ha så tills de tar den där jävla baljan
Samma här. Perfekt timing när jag inte hinner kolla ändå men lider med er som hade tänkt kolla. Undrar hur länge han får hållas.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Oj, Adrian kunde ryta ifrån lite mot Narnia. Bra!
vad hände?
2021-04-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har muteat och kommer ha så tills de tar den där jävla baljan
Äntligen säger BB till. Jag har sjukt ont i huvudet och det här hjälper inte direkt.
2021-04-04, 13:11
Medlem
icons avatar
Ok, blev han tillsagd om baljan nu?
2021-04-04, 13:12
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad hände?

Hon skulle absolut byta om inne på toaletten eftersom hon är så äckligt jävla pryd, men han var väldigt pissnödig. Röt ifrån och trängde sig in så hon fick vänta.
2021-04-04, 13:13
Medlem
Citat:

Hon använder sin "ärlighet" som en ursäkt till att vara dryg. Hon tror det är ok att bete sig som ett svin bara för att hon förklarar det som "ärlighet". Vidrigt beteende.
2021-04-04, 13:13
Medlem
adrian fuskar som vanligt
2021-04-04, 13:14
Medlem
__Alez__s avatar
Grattis Adrian du har blivit Mergims Lennie.
2021-04-04, 13:14
Medlem
Hur länge orkar Mergim smöra för alla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in