Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jag blir helt perplex när jag läser vad du skriver, det är inte normalt att förespråka flockimmunitet genom infektion, det är därför vi uppfunnit vaccin.
för alla unga och friska. Men de som inte vill medverka får gärna låsa in sig. Det är de äldre vi ska fokusera på att skydda, inte de som inte ens behöver skyddas som tyvärr varit strategin runt om i världen.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Men du kan fortsätta älta om din folkhälsa ingen bryr sig. Du låter mer som Dr Mengele, förlåt Tengele eller är det Tegnell han heter.
ingen bryr sig? Nä man litar blint på att pappa staten ska rädda livet på en med en spruta så man man kan fortsätta sin ohälsosamma livsstil. På med munskydd bara och fortsätt smäll i dig godis och chips och titta på Netflix
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Folkhälsomyndigheten har hållit på i ett år med sitt flockimmunitetsexperiment and counting.
de har gjort ganska mkt. Gå ut på stan en kväll ska du få se hur det ser ut. Alla restauranger är stängda mm
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Hade inte vaccinerna kommit hade Svenska folket blivit tokiga inom kort, jag tror du är där med ditt ältande.
inte jag. Friska unga vuxna behöver knappast vaccin. De behöver få leva sitt liv snarare.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Nej alla åtgärder är inte bra såklart.
bra att du inser det iaf, men du har mer att lära.