2021-04-04, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Manno? jag såg han gå runt på södermalm med världens leende i somras.
Han åkte till afrika under hösten/vintern 2020.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JJvrA8/polisjakt-efter-efterlyst-bandidosmedlem

Rör sig om 77 kg amfetamin
2021-04-04, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Varför skulle FLG vara ute efter Baran?
På hans story står det nåt om man inte ska tro på alla sidor.
Det kan ju tolkas som att han dementerar detta rykte.
Måste fråga, är det bara jag som tycker att Baran ser helt efterbliven ut?

Apropå att 1.cuz skulle ha blivit rånad av FLG, så är det väl bara rykten hittils, utan något konkret?
Jag såg den där piratens story på Instagram där 1.cuz var taggad och där hans MR guld kedja syntes, men kan det inte vara så att kedjan syns och att han är taggad för att han helt enkelt bara hängde med piraten?
Är det förresten någon som vet vad MR står för?

Flg är ute efter Baran och 1Cuz blev robbad på sin kedja så du har fel på båda dina punkter och ja Baran ser heeelt efterbliven ut det ger jag dig haha
2021-04-04, 09:10
Medlem
InnerstInnes avatar
Yasin är utan tvekan den mest uppmärksammade personen i detta mål. Men vilken roll hade han? Var han en ledargestalt i kidnappningsföretaget?
2021-04-04, 10:20
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Yasin är utan tvekan den mest uppmärksammade personen i detta mål. Men vilken roll hade han? Var han en ledargestalt i kidnappningsföretaget?

Läs fup eller tråden förhelvete, han var knappt inblandad.
2021-04-04, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Den som lever med svärdet, förgås av svärdet.
Ja uppenbarligen det är ju så det gått till i Sverige med alla skjutningar
2021-04-04, 10:59
Medlem
Krickedixans avatar
Ovanligt lugnt ute nu. En påsk utan en skjutning i Västerort. Det händer inte så mycket och ingen helikopter som flyger ovan hustaken. Så skönt och jag kan tänka mig att det beror på att många sitter frihetsberövade. Fortsätt så!
2021-04-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Ovanligt lugnt ute nu. En påsk utan en skjutning i Västerort. Det händer inte så mycket och ingen helikopter som flyger ovan hustaken. Så skönt och jag kan tänka mig att det beror på att många sitter frihetsberövade. Fortsätt så!

Alla inkl polis och media verkar dra slutsatsen pga många är häktade är det som medför lugnet på gatorna. Jag tror tyvärr det är bara pga rädsla från de som inte är häktade. Det är en period av byta kommunikations medel. Ändra rutiner, radera, kasta gamla encro och ligga lågt. Så det är snarare de som är ute som har påverkats än att antalet som sitter inne ska utgöra sådan skillnad. Deras plats fylls på ganska snabbt! Däremot tar det längre tid än vanligt för nya att ta plats pga all osäkerhet som råder + Corona som redan innebar minskad trafik in till landet.

Så Encro och polisen insats har bidragit till att det skjuts mindre. Men det pekas på fel del av anledningen till varför skulle jag vilja hävda.
2021-04-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Flg är ute efter Baran och 1Cuz blev robbad på sin kedja så du har fel på båda dina punkter och ja Baran ser heeelt efterbliven ut det ger jag dig haha

Alt är det kids som drar slutsatsen att 1.cuz blev rånad medan det kan vara ett skämt bekanta i mellan? Att den togs på skoj än ett rån?
2021-04-04, 20:56
Medlem
Neger manalo guldtand är i somalia
2021-04-05, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Alla inkl polis och media verkar dra slutsatsen pga många är häktade är det som medför lugnet på gatorna. Jag tror tyvärr det är bara pga rädsla från de som inte är häktade. Det är en period av byta kommunikations medel. Ändra rutiner, radera, kasta gamla encro och ligga lågt. Så det är snarare de som är ute som har påverkats än att antalet som sitter inne ska utgöra sådan skillnad. Deras plats fylls på ganska snabbt! Däremot tar det längre tid än vanligt för nya att ta plats pga all osäkerhet som råder + Corona som redan innebar minskad trafik in till landet.

Så Encro och polisen insats har bidragit till att det skjuts mindre. Men det pekas på fel del av anledningen till varför skulle jag vilja hävda.

Så kan det vara. Kanske blir konkurrens bland dem som fyller på -> maktkamp bland dem som vill passa på att ta över? Då kan det bli mer våld igen i värsta fall.
Kan tänka mig att de är lite nervösa nu. Vem vet vilken chatt som blir knäckt av något lands polis nästa gång..
2021-04-05, 04:38
Medlem
Tati alikhan och einar är i dubai tillsammans. Vad innebär detta?
2021-04-05, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tati alikhan och einar är i dubai tillsammans. Vad innebär detta?

Det innebär inget de är bara bra vänner. Tati kmr ej kunna hjälpa Einar i denna händelse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in