2021-04-03, 16:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerpumlan
inte så charmigt. Vi tjejer vill vara the one, vi vill inte vara den man ska var ihop med i ett år för att älskas.
Tillskillnad från männen menar du?, varje gång en tjej inte varit the one efter 1 år så var det antagligen hans fel?

Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Det ligger mycket i det. Lars är säkert intelligent och har en rejäl dos humor, även om han helst föredrar att ständigt vara sarkastisk, vilket är en oattraktiv egenskap. Rent känslomässigt är han ganska efterbliven. Elinor har alla skäl i världen att säga "tycker du ja!" eftersom han uppenbarligen inte fattar ett skit av vad hon försöker säga till honom.
Jag har glömt bort vad hon försökte säga, det är tidskrävande att titta på reprisen

Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Jaaa! Såå förminskande med sina "tycker du ja!".
Det var lite upphetsande för örat faktiskt, det öppnade dörren för ett nytt befriande språkbruk i relationen där Lars äntligen får ge tillbaka med samma mynt och mer därtill, det där är bara uppvärmningen inför en lycklig relation ska du veta
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-03 kl. 16:39.
Citera
2021-04-03, 17:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av romanticlife
Har ni som gnäller på den kvinnliga kåsören läst den här då, av en man?

https://arbetet.se/2021/03/30/jag-vill-grata-nar-jag-ser-gift-vid-forsta-ogonkastet-med-mina-dottrar/

Ja, den har länkats för länge sedan och ältats om och om igen. Läs ifatt och kom in i matchen.
Citera
2021-04-03, 19:58
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ellinor bor i Traneberg....

Nu är hon tillbaka och vädrar unken morgonluft

Bjussar på en imitation av Pontus artikel...eller hon kanske är originalet & la ut den på
feminist-entreprenad & Pontus nuppade & hijackade in sig själv i brödtexten bara, det frivilliga plagiatet

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/PRJXme/kvinnorna-far-ta-allt-kanslomassigt-ansvar

Återigen, det enda hon säger belyser att hon inte kan se utanför sin kvinno-ur-tids-skalles
känslomossiga behov & projicerar det på män eftersom ingen man har lärt henne duktigt nog att överhoppa överflödiga ting ännu så att hon kan se att det finns alternativ, nä men mår inte dåligt för att dom inte kan uttrycka känslor till det andra könet, dom mår dåligt för att det händer saker i livet, svårare än så behöver det vara

Utsugandet av kvinnan hur kan ni ställa upp? på att låta det ske tjejer, leva kortare, bli hyseriskare & tjäna mindre pengar
Om hon är representativ för dagens unga kvinnor så blir det nog inga fler barn gjorda i Sverige. Logiskt att inte ett enda av paren haft sex en enda gång, de varken vill eller vågar. Och då faller naturligtvis allt, utan sex inget äktenskap, man är inte gift med en kompis.

Samtliga par verkar må otroligt dåligt och självklart kommer de att splittras. Jag föreslår ett totalt ändrat koncept till nästa gång. Gift vid första sängmötet. Man gör ingen som helst mental- eller känslo-matchning utan de får helt enkelt välja från foton vilken de helst vill ha sex med. Det kommer att fungera 10 gånger bättre än dagens Gift. Den man vill ha sex med kan man förlåta om han pratar med mat i munnen och kallar dig Kärring.
Citera
2021-04-03, 20:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Om hon är representativ för dagens unga kvinnor så blir det nog inga fler barn gjorda i Sverige. Logiskt att inte ett enda av paren haft sex en enda gång, de varken vill eller vågar. Och då faller naturligtvis allt, utan sex inget äktenskap, man är inte gift med en kompis.

Samtliga par verkar må otroligt dåligt och självklart kommer de att splittras. Jag föreslår ett totalt ändrat koncept till nästa gång. Gift vid första sängmötet. Man gör ingen som helst mental- eller känslo-matchning utan de får helt enkelt välja från foton vilken de helst vill ha sex med. Det kommer att fungera 10 gånger bättre än dagens Gift. Den man vill ha sex med kan man förlåta om han pratar med mat i munnen och kallar dig Kärring.
Matchar du mentalt med alla tjejer du ser på stan & vill spontanligga med? du är väldigt optimistisk...tittar du på Susanna så vill hon ligga med Johans pung egentligen, men hon vill det inte nu bara eftersom dom umgås i en simulering av att vara ett par.
S(t)imulering vid första ögonkastet..
När du vill ligga med Becky så gör du det på undantagstillstånd, du vill inte bo med henne
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-03 kl. 20:36.
Citera
2021-04-03, 20:32
Medlem
NiccoJs avatar
Man får lätt för sig att Lasse-kaviar är full på bubbel så fort han inte jobbar, ångor som är socialt accepterat till skillnad från om Grävis klapp ett 6pack öl varje kväll.
Citera
2021-04-03, 20:37
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Matchar du mentalt med alla tjejer du ser på stan & vill spontanligga med? du är väldigt optimistisk...tittar du på Susanna så vill hon ligga med Johans pung egentligen, men hon vill det inte nu bara eftersom dom umgås i en simulering av att vara ett par.
S(t)imulering vid första ögonkastet..
När du vill ligga med Becky så gör du det på undantagstillstånd, du vill inte bo med henne
Man ska inte vara kräsen, i vettiga åldersintervall skulle jag nog ge 70-80% ett skott i råttan, att hålla ihop länge är däremot svårt.
Citera
2021-04-03, 20:53
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Är verkligen inte det värsta man kan vara med om i livet att jobba på IVA även om media målar upp den bilden. Folk dör hela tiden på IVA. Ingår i jobbet och det lär man sig. Har själv jobbat på IVA. Nog kan hon vara trött precis som alla andra efter intensiva perioder, men det är hennes person som är problemet här. Dessutom är detta inspelat förra sommaren...var rätt lugnt då på IVA då! Ellinor har en trist personlighet bara. Manipulativ, ego och rätt elak.

Förmodligen också väldigt överklass bortskämd, Kaviars uppväxt i jehovas var nog mer karg...
Citera
2021-04-03, 21:08
Medlem
NiccoJs avatar
https://www.gp.se/sport/lars-sist-i-mål-av-alla-min-sjukgymnast-kommer-hata-mig-1.4295481?fbclid=IwAR35r92c7i43XqzbfcB50FSov 7RLQGyK1a7E7DyfpZa8LW_B_LCzr0KjH3Y
Citera
2021-04-03, 21:59
Medlem
Är det bekräftat vad som varit så traumatiskt i Lars uppväxt?
Citera
2021-04-04, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Samtliga deltagare är ändå personer som befinner sig nära toppskiktet på dejtingmarknaden, lever livet i gräddfilen. Rika, smala, vita människor med arbete.

Att deltagarna är blonda, ljusa, söta, snygga, långa, unga och med svenskt påbrå är en förutsättning för att programmet ska bli en tittarsuccé, om än inte en succé för deltagarna själva.

Dramaturgi i all ära, men det som gör att vi plikttroget bänkar oss varje vecka är att vi under en timme får vila ögonen på personer vi trånar efter och önskar att vi kunde vara ihop med själva.

Jag kan bara gå till mig själv och helt ärligt säga att programmet inte hade intresserat mig ett dugg om tjejerna var mörka, tjocka eller av annan anledning tillhörde bottenskrapet på köttmarknaden.
Citera
2021-04-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Är det bekräftat vad som varit så traumatiskt i Lars uppväxt?

Nej, jag uppfattar att det mest har varit spekulationer i tråden, men inget bekräftat. Min egen spekulation är att han inte har haft något trauma. Han ville bara, påhejad av produktionen, verka djup inför Ellinor.
Citera
2021-04-04, 07:27
Medlem
wendy1s avatar
Ellinor - där kan vi verkligen prata om en person med icke-problem. Hon har fullt upp med ingenting och surar och gnäller över skitsaker som bara en riktigt bortskämd egotrippad människa ens skulle tänka tanken på att bråka om. Sanslöst. Man får ju lust att slå henne på käften bildligt talat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in