Alla som vill få ut Sjöodjurith (eller Emelie eller Madde för all del) MÅSTE imorgon rösta på att våran man I väggen Alex, får slippa hänga löst på måndag.
Gör han det så ryker ju denna tragikomiska kung, och inte nån av dom övriga hatobjekten.
Alla som vill få ut Sjöodjurith (eller Emelie eller Madde för all del) MÅSTE imorgon rösta på att våran man I väggen, Alex får slippa hänga löst på måndag.
Gör han det så rycker ju denna tragikomiska kung, och inte nån av dom övriga hatobjekten.
Jag har inte tittat så mycket måste jag ändå erkänna men jag gillar det jag sett av Mergim och Julia. Jag såg inte ett enda avsnitt förra säsongen. Jag har otroligt svårt för nya deltagare men dessa två tillskott känns otroligt BB.
5 favoriter utan ordning:
Mergim, Julia, Nardos, Simon och ev Dennis.
Nardos och Simon har börjat blekna. Dennis är egentligen ingen jag sett mycket av men i denna gruppen på 14 personer så sticker han ändå ut såpass att han är märkbar. Mergim och Julia kanske har lite extra TV-tid just nu och därför är enkla att tycka om.
Jag skulle inte ens under pistolhot kunna rangordna en top 3 i dagsläget. Mina just nu fem favoriter förtjänar egentligen inte ens att vara fem favoriter men dom blir det eftersom där inte finns konkurrens. Deras platser skulle kunna hotas av många om dom börjar sticka ut.
Jag ser potentialen i Adrian om han bara skulle släppa lite av sin godhet och få lite attityd så skulle han kamma hem allt. Blev imponerad under hockeyveckan när han tjafsa emot Pedram. Den Adrian vill jag se mer av och kan tänka mig har stor chans att vinna.
Säsongen har blivit bättre from det att Therese åkte ut men det har varit på stabil linje sedan dess. Det måste eskalera nu. Grejer måste hända.