2021-04-03, 22:50
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Det har jag helt missat , vad gjorde han? men sett folk flera gånger här ösa på han att är våldtäktsman för normala skitsaker

Victorias två första kvällar så snackade hon om folk från utsidan hela tiden, viskade, skröt om hennes jobb med Jockiboi och diverse fula saker. Sen började hon snacka skit och mobba Mergim till allihopa direkt när hon kom in och gjort hela tiden. Bara massa fulsaker och skitsnack hela tiden , hon är riktigt äcklig.
Helt rätt att hon fick kicken från BB-huset.

Det finns gamar som lever på högplatån i Etiopien: lammgamar. De väntar till att kadavret är helt renrakat på kött, för att sedan smaska i sig skelettet. Peddot är en sådan typ i människoform.
Inget ont om lammgamar för de är till och med estetiskt vackra djur (för att vara gamar). Peddot kommer likt gamen till dukat bord (läs: kalasfull brud) och påbörjar sitt sliskande.
2021-04-03, 22:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu sitter Adrian och kuckilurar med Nardos igen, medan Madde sitter själv vid köksbordet 👎

Fan vad kul om Adrian åkte ut, och Madde blev kvar. Och sen tar de in världens hunk till Madde.

Edit: Peddi säger nu att han har hemorrojdkräm i väskan 😆
2021-04-03, 22:51
Medlem
Svart-Skalles avatar
Hahahah VA?!

Joel efterfrågar Pedrams hemorrojdkräm. VA?!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ingen nappade när han föreslog det. Var när Jaqi tog upp det som det blev så. Hon kommer säkert få igenom att själv få sitta på heta stolen innan kvällen är slut.

Han sade det till Dompa och några till i köket först..sen sade Jaqi det också. :/ Inte ett dugg kul att titta på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han provocerar mig till max. Judith och Alex tillsammans stör mig mindre än Kapten Torrkuk (bra namn ) Förstör varje fest. Ut med tönten.

nu hänger jag inte med vem är torrkuken adrian eller?
2021-04-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han umgås ju bara med apflickan. Vad är grejen egentligen.
Han är både pedof..och zoofil så det är väl inte konstigt att han dras till Eritrea
2021-04-03, 22:52
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han sade det till Dompa och några till i köket först..sen sade Jaqi det också. :/ Inte ett dugg kul att titta på.
Precis. Adrian säger det för att fortsätta samla info. Jaqi säger det för att få en chans att själv sitta i centrum. Tror jag.
2021-04-03, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
"Fan vad vi har klickat bra asså" - Mergim till alla som han vet är populära på utsidan.
Tungan är så brun nu.

Mergim tunga är nog konstant brun.
Medlem
viktoria har fått med sig Maddes skor. Hennes sista hugg mot madde innan hon gick....
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Hur fan kan tjejer tända på Ad, Tanja är ju mer man än han

+1000000000

Nästan lite pedovarning att tända på honom eftersom han är som en förvuxen pojke på 9 år.

Till och med när han och Madde talade ut i sovrummet igår ville han avsluta det med ett prank.. Vem gör så som är över 10 år?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kom igen nu spamma bb insta om gömmandet av enheter så dem straffas

De som har gömt alkohol ska fanimej inte komma undan. Har sett Pedram vid två tillfällen stoppa ner i kavajfickorna och jag tycker det får va stopp och belägg nu!
2021-04-03, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Vad får dig att tro att det är okej att använda n-ordet? Förstår du inte att det finns människor som faktiskt blir ledsna?

Det ligger hos dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in