2021-04-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tror ni Emelie och Dompa kommer ligga i huset?

lätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tror ni Emelie och Dompa kommer ligga i huset?

Kanske om hon stannar kvar så kan det nog hända tror jag . Hon blir ju lite små kåt när hon dricker. 😅
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polskzclager245
Kan BB göra freeze, gå in och slå sönder stolen, ställa fram en flaska sprit och gå ut igen?

Tack. Känner detsamma
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kul fest. Tack Adrian för att du tipsade om Heta Stolen. Vad blir nästa fantastiska idé? Burkputtning, snusdoskastning, gå in i rosa sovrummet och lägga sig?

Kapten torrkuk har visat sina färger igen.
Snart blir det pricka knorren, yatzi och memory.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om du såg grejen i poolen, så sa hon nej minst 3ggr innan produktionen gick på censur en jävla lång stund. Där hade en varning varit på sin plats, han blev kallad till bikten men det framgick aldrig att han fick en varning. Bara att han skulle tagga ner med drickandet. Sen hände det grejer senare när dom låg i sängen och tanja hade däckat. Då försökte han med diverse saker, utan konsekvenser.

Nä jag håller till viss del med Victoria att åka ut för att snackat lite om utsidan, rakat av lite av ett ögonbryn (Som Simon sa gjorde inget) och missat ha på sig micken då och då, att slängas ut direkt för det är riktigt löjligt. En varning absolut
Det har jag helt missat , vad gjorde han? men sett folk flera gånger här ösa på han att är våldtäktsman för normala skitsaker

Victorias två första kvällar så snackade hon om folk från utsidan hela tiden, viskade, skröt om hennes jobb med Jockiboi och diverse fula saker. Sen började hon snacka skit och mobba Mergim till allihopa direkt när hon kom in och gjort hela tiden. Bara massa fulsaker och skitsnack hela tiden , hon är riktigt äcklig.
Helt rätt att hon fick kicken från BB-huset.
2021-04-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Inte med Joel och Nardos i huset. Produktionen kommer lätt ta Nardos till final så svaret är nej.

Nu säger ni saker bara för ni inte gillar nardos? Nardos har aldrig cockblockat Emelie och Dennis. De andra paren vet jag inte men har aldrig sett Nardos cockblocka Emelie och Dennis
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mina favoriter just nu:

1: Simon
2: Dennis
3: Nardos
4: Tanja

Samma fyra ingår i min lista, dock kanske annorlunda ordning.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ja vill se Alex,

Halka i poolen,
Halka i poolen.

Ja! Han har

Halkat i poolen,
Halkat i poolen.

Hans nya hårfärg går ihop med hans badbrallor, båda lika 🍊
2021-04-03, 22:44
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kul fest. Tack Adrian för att du tipsade om Heta Stolen. Vad blir nästa fantastiska idé? Burkputtning, snusdoskastning, gå in i rosa sovrummet och lägga sig?
Ingen nappade när han föreslog det. Var när Jaqi tog upp det som det blev så. Hon kommer säkert få igenom att själv få sitta på heta stolen innan kvällen är slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Samma fyra ingår i min lista, dock kanske annorlunda ordning.

Vaa gillar du Nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrReeves
Pleeeeease BB, dra igång discoljusen och vält stolen nu!!!🙏

Dennis och Emelie är ett sjukt omaka par, han skulle passa bättre med Tanja, Steph eller Tjackie!

Älskar Julias nya lugna personlighet, men hon behöver inte bevisa ngt för oss. Åk hem till din fästman och vovve nu...

Fast man behöver ibland inte va lika . Kan själv säga att min partner jag är väldigt olika och olika intressen .
Men för det funkar vi as bra ihop .

Vi båda älskar humor så 1 egenskap ifall 🤣🤣🤣🙌
Medlem
ovaxadbanans avatar
Bra Tanja sup ner mössan!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in