2021-04-03, 22:23
Medlem
icons avatar
Ingen lyssnade på vad Dennis ville ha på sin 30-årsfest? Inte fan nämnde han heta stolen med Jullan.
2021-04-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tack å Puss på re Slaskarn! Är ju flera hundra sidor att titta igenom annars så det uppskattas.
Skål skål! Man vågar ju typ inte chansa men det har fan inte hänt någonting idag efter VV åkte ut.
Medlem
Tappade helt intresset efter att Victoria fick lämna. Det var verkligen synd, såg fram emot att Mergim skulle åka ut innan henne, han är verkligen en vidrig människa
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon måste ringa skaparen av Beavis and Butthead (Mike Judge) och be honom korrigera henne.

Tänderna och brösten är ett måste i alla fall.
Medlem
lillaflippens avatar
Heta stolen brukar ju va en festhöjare. BB SNÄLLA stoppa detta snälla. Ge Dompa en fest, inte gruppterapi
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om vi får större valfrihet så måste de ha fler människor samtidigt som övervakar varje rum och är redo att censurera.

Sant. Jag tror att det är fördröjning på ett par minuter precis som det är med all "live"-tv så de ska ha tid att censurera om något överraskande händer eller sägs.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad kommer mergims muslimska farsa säga då?
Ingen aning. Bäst att skylla på Mergima då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Håller med om Judiths äcklande men ingen av tjejerna som sagt ifrån.
Pedram ? han och Tanja har knullat flera gånger så att han har våldtagit Tanja pga fylla är bullshit

Om du såg grejen i poolen, så sa hon nej minst 3ggr innan produktionen gick på censur en jävla lång stund. Där hade en varning varit på sin plats, han blev kallad till bikten men det framgick aldrig att han fick en varning. Bara att han skulle tagga ner med drickandet. Sen hände det grejer senare när dom låg i sängen och tanja hade däckat. Då försökte han med diverse saker, utan konsekvenser.

Nä jag håller till viss del med Victoria att åka ut för att snackat lite om utsidan, rakat av lite av ett ögonbryn (Som Simon sa gjorde inget) och missat ha på sig micken då och då, att slängas ut direkt för det är riktigt löjligt. En varning absolut
2021-04-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det kanske räcker med EN Dompa kuk för att det ska bli begränsat? Med tanke på uppståndelsen kring hans stånd?
Möjligen! Det var en riktigt uppSTÅNDELSE kring hans eventuella stånd förra 30-årsfesten. Hoppas den är så ståndaktig som man kan tro.
Medlem
Moscow99s avatar
Emelie spinner som en marskatt i Dompas famn, medan Dompa ticsar med ögonen deluxe.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jodå, det missade jag icke! Hörde även tittarfrågorna, men sen fick jag besök som inte var helt inne på att kolla in vare sig tråd eller live
Just ja det var ju tittarfrågor. Det missade jag det mesta av. Kanske man skulle kolla i efterhand när de kör heta stolen. Tack för påminnelsen
2021-04-03, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Ja precis! Därför ska man rösta kvar Alex. Enda chansen o få ut Judith är nu. RÖSTA RÄTT!

Alex borde få sitta säker och jag röstar på det även om jag kräks när jag ser honom och än värre nu när han har blonderat håret, jag vill se honom skadas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in