2021-04-03, 22:16
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis!! Och ponne då som tryckte upp sitt rövhål och fes på honom. Det måste väl vara ofredande och kunna anmälas enligt lag?

Här står det inget om att det skulle vara olagligt

https://www.google.se/amp/s/nyheter24.se/amp/nyheter/inrikes/952704-man-fes-kollega-i-ansiktet-misshandlades

Känns som att det var en Pedram-personlighet som utsattes för fisen
2021-04-03, 22:17
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Undrar fortfarande om jag missat något dramatiskt under eftermiddagen (efter tittarfrågorna) som jag bör skrolla tillbaka till eller inte. Puss!
Tror inte det men har dålig koll på vad som händer när eftersom jag kollat sporadiskt då och då under dagen samtidigt som jag gjort annat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Menade Antal inte ANAL. Fan vad sjukt det blir av att missa en jävla tangent! Sorry! Kan man ens vara begränsad i analen? Eller nej , nu ska vi inte fördjupa oss i den delen av analotomi!
Haha, jag förstod det men det blev lite roligt med just begränsad anal. Kanske om du har ett par rejäla kukar upptrycka där? Då är den väl rätt begränsad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
fan vad jag har börjat gilla nardos. jävligt stark personlighet.

Samma här. Hon va ingen favorit förrens förra vecka och denna vecka vlir hon bättre och bättre
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fattar inte varför vi inte kan bara få den extra. Nu. De sitter ju därute hela kvällarna på fest och de flesta av de roligaste röker.
Om vi får större valfrihet så måste de ha fler människor samtidigt som övervakar varje rum och är redo att censurera.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
fan vad jag har börjat gilla nardos. jävligt stark personlighet.

Om inte hon vinner så kommer hon sluta som en av topp 5. De 5 som jag tror hänger kvar är... (Utan nån ordning)

Simon, Tanja, Nardos, Dennis, Adrian
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HAHAHAH SA HON DET?!?!?!

jag sänkte ljudet när Nardos skrek och glömde höja när hon blev (någorlunda) tyst så missade tyvärr

MEN VEM ÄR FÖRVÅNAD
inte jag i alla fall

Japp haha hon sa att hon inte ville kissa för att hon har body och Nardos frågade något som jag inte hörde, då svarade Tjacki ja det är en sån från Wish som är skit
2021-04-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HAHAHAH SA HON DET?!?!?!

jag sänkte ljudet när Nardos skrek och glömde höja när hon blev (någorlunda) tyst så missade tyvärr

MEN VEM ÄR FÖRVÅNAD
inte jag i alla fall
Jajamen, det sa hon. Det var orsaken till att den inte har knappar i grenen så hon måste ta av sig hela skiten.
Medlem
Madde ser ut att lida och vara så obekväm jämt, hon ser t.o.m. obekväm ut i sina kläder. Synd om henne och hon borde få lämna på måndag. Det måste vara en tortyr att inte kunna känna sig bekväm och kunna slappna av.. för hon ser så stel ut hela tiden även fast hon försöker ”släppa loss” och skratta eller dansa lite sparkandes med fötterna
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tror ni att Mergim och Joel kommer ta steget ikväll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Och det är helt ok att Judith antastar folk därinne med diverse perversa saker, kommer undan med en varning. Pedram går på en redlös kvinna får inte ens en varning. Ska man slänga ut folk och ge varningar så ska man vara konsekvent rakt i genom. Inga jävla undantag
Håller med om Judiths äcklande men ingen av tjejerna som sagt ifrån.
Pedram ? han och Tanja har knullat flera gånger så att han har våldtagit Tanja pga fylla är bullshit
Medlem
Stummakorianderss avatar
Men va trodde inte Judith var med längre. Inte sett henne på ett tag. Härligt att hennes fakedialekt försvunnit också!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in