Citat:
Ursprungligen postat av
Takadongtakadang
Ja, en liten liten del av befolkningen. Den absoluta majoriteten har inga problem att följa reglerna. Haveristerna som INTE klarar att följa regler är i stort sett samma typ av galenpannor som irrar runt på diverse internetforum och skriker sig hesa för att "öppna upp" och "vaccinet är giftigt", för att inte glömma bort "COVID-19 är ofarligare än att gå över gatan" samt "överdödligheten visar att INGEN avlidit i COVID-19".
Man tycker ju att Darwin borde sett till att dessa avarter försvunnit för länge sedan, men vi får uppenbarligen vänta ett tag till.
Majoriteten är idioter som inte tänker självständig och tror på sin ledare.
Vi har redan sett den biten så redan där är det empiriskt, medborgarna följer Löfven med sin regering.
"Alla ska ned" sa Löfven, med facit i hand så tvivlar jag att någon vettig människa håller med.
Jag kommer då fan inte ta ett jävla vaccin jag inte behöver ty jag jag inte veta vad vaccinet har för biverkningar.
Jag lär fixa denna smitta om jag får den och det är den slutsats jag drar efter att sett så många som genomlevt denna smitta. Inga problem egentligen men vi bör se ett stopp för smittspridning framförallt.
Det största hotet som jag ser det nu är huruvida denna smitta kan muteras och leva vidare.