2021-04-03, 17:51
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror jag anar varför Pedram inte har några muskler trots att han tydligen gymmar/har gymmat utanför huset. Han sitter på en bänk och chillar och lyssnar på musik och kollar in tjejer i två timmar utan att lyfta ett jäkla skit.
2021-04-03, 17:52
Medlem
Anonym396s avatar
Tycker det börjar kännas lite tråkigt med Big Brother nu när sociala medier finns då deltagarna tänker på det samtidigt som influencers kan påverka vem som åker ut.

Det skulle vara roligt om alla deltagare, kanske 16 stycken, vinner en viss summa om de är instängda i ett hus 100 dagar utan att någon åker. Jag tror folk skulle vara mer sig själva och att relationerna blir starkare samtidigt som man kan lägga ett större fokus på tävlingarna där de kan vinna saker. Jag kanske är helt ute och cyklar?
2021-04-03, 17:53
Medlem
Ni missförstår, de kommer att ha en fråga om allt. Sen ska de i huset gissa. Adrian vann snyggast, Nardos vann ärligast. Nu kommer de komma mer och sen ska de i huset rösta
2021-04-03, 17:54
Medlem
svepets avatar
Den stora frågan är dock om Nardos kommer duscha efter sitt "gympass".
2021-04-03, 17:55
Medlem
Vad fan är fel på Adrian egentligen?

Han gör allt som Nardos gör. Säger hon hoppa så hoppar han. Hans syrra som sköter hans instagramkonto hyllar ju Nardos som fan också var och varannan dag. Är detta strategi? Tycker fan det är helt sjukt.

Han är bög va? Han är fan så obehagligt brydd om sitt utseende för att vara kille. Han kan gå runt till halva huset och fråga vilka kläder de tycker han ska ha på sig. Killarna där inne måste ju tycka han är konstig??
2021-04-03, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror jag anar varför Pedram inte har några muskler trots att han tydligen gymmar/har gymmat utanför huset. Han sitter på en bänk och chillar och lyssnar på musik och kollar in tjejer i två timmar utan att lyfta ett jäkla skit.

Vem är han ens?
2021-04-03, 17:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
i olika grupper jag tror inte på det men vi få se

Aha ok 😊 vet du om dom fått brev om fest än?
2021-04-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Den stora frågan är dock om Nardos kommer duscha efter sitt "gympass".
Tror jag inte, mot hennes religon att dusha. Ju mer man luktar desta rikare blir man enligt deras seder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Aha ok 😊 vet du om dom fått brev om fest än?

nä inte än
Medlem
Känner ni er coola av att använda kränkande ord mot de i huset?
Som att nardos valde att föddas svart och bli kallad massa saker.
Hon är en ung tjej som ni sitter och klankar ner på och ni är säkert mycket äldre än hon.
Skäms som faaaan över att vara svensk när det finns sånna som beter sig som er.
Har utländska vänner som aldrig skulle bete sig som er här.

Hoppas nardos fortsätter med sitt eeey ända fram till final dagen
2021-04-03, 17:59
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad fan är fel på Adrian egentligen?

Han gör allt som Nardos gör. Säger hon hoppa så hoppar han. Hans syrra som sköter hans instagramkonto hyllar ju Nardos som fan också var och varannan dag. Är detta strategi? Tycker fan det är helt sjukt.

Han är bög va? Han är fan så obehagligt brydd om sitt utseende för att vara kille. Han kan gå runt till halva huset och fråga vilka kläder de tycker han ska ha på sig. Killarna där inne måste ju tycka han är konstig??
Jag tycker det också är sjukt att se. Hur en 30-årig man bondat så mycket med en 22-årig, skrikig blatteflicka? Det borde finnas roligare människor i huset att spendera sin tid med? Men det sjukaste som du säger så gör han allt Nardos säger åt honom att göra. Jag skulle inte bli förvånad om han är bög men då har han inte ens vågat berätta det för sin syster.
2021-04-03, 17:59
Medlem
BengtLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tycker det börjar kännas lite tråkigt med Big Brother nu när sociala medier finns då deltagarna tänker på det samtidigt som influencers kan påverka vem som åker ut.

Det skulle vara roligt om alla deltagare, kanske 16 stycken, vinner en viss summa om de är instängda i ett hus 100 dagar utan att någon åker. Jag tror folk skulle vara mer sig själva och att relationerna blir starkare samtidigt som man kan lägga ett större fokus på tävlingarna där de kan vinna saker. Jag kanske är helt ute och cyklar?

Ja, deltagarna tänker tyvärr mer på sitt varumärke idag. Därför de flesta program, som PH, var bättre förr. Väldigt tydligt att många försöker skapa så bra grund för sin framtida karriär som influencer inne i huset, där många alltför ofta är moralpoliser då de vet att det är något som går hem hos sina anhängare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in