2021-04-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Censur i rosa sovrummet. De kommer censurera varje gång de pratar om Victoria, tror jag.

nej nardos byter om då censurerar dem alltid numera tror prinsessan bett om detta i bikten
2021-04-03, 16:42
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Tar Adrian aldrig av sig sin mössa? Ni som kollar live
Det är sällan han tar av sig mössan. Man kanske får se honom utan den 5 minuter varje dag. Han tar med den på natten när han går upp och pissar.
2021-04-03, 16:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker det var skitbra att de kastade ut Virran för det hon gjorde, helt rätt! Jag tycker också att Pedram skulle blivit utkastad för intregitetskränkning mot Tess. Många blev chockade då vi såg hur han var på henne när hon sov men inte ett skit hände , varför kan man undra? Judith skulle också tillsammans med Pedram blivit utskickad för längesen. VAD ÄR DET SOM GÖR ATT BB VÄLJER ATT SE MELLAN FINGRARNA NÄR DET GÄLLER SEXUELLA TRAKASSERIER???

+10000 Det sänder verkligen konstiga signaler att låta sexuella övergrepp passera som de gör utan ens autonominering när ORD gör det
2021-04-03, 16:45
Medlem
Anonym396s avatar
Det skulle vara intressant tänka om hur säsongen skulle se ut om Adrian och Nardos inte var med.

Vilka deltagare skulle ta mer plats? Vilka skulle de andra svansa efter?
Medlem
icons avatar
Citat:
Håller med. Jag tycker inte mindre om Emelie för att hon få en fjortisfylla. Hon är bara 24 år och osäker samtidigt som det är uppenbart att hon är kär i Adrian i denna onaturliga miljö hon är tvungen att leva i.
Jag tänkte inte på Emelie specifikt utan på alla. Gäller även t ex Madde som inte är den roligaste festkompisen därinne för att hon har fullt upp med att hantera starka och motsägelsefulla känslor som hon inte valt att ha. Samma med Steffi mellan varven. Och Pedram osv... Hoppas de alla får bli lite mer avslappnade och kan ha kul och njuta av att ha roligt på nästa fest. Kanske blir annat nu när Viktoria rykt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Tar Adrian aldrig av sig sin mössa? Ni som kollar live
Hur menar du nu, han har ingen möss. De svart på hans huvud är del av honom vissa säger att det är hans hår.
2021-04-03, 16:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Det skulle vara intressant tänka om hur säsongen skulle se ut om Adrian och Nardos inte var med.

Vilka deltagare skulle ta mer plats? Vilka skulle de andra svansa efter?
Det hade varit intressant helt klart.
2021-04-03, 16:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jo jag kollar liven och jag håller inte med. Varför är det ok att killar hånglar med andra men inte tjejer? Om hon är en falsk fitta för att hon hånglade med Dennis igår vad är då Simon som har hånglat med Tanja, Emelie och Jackie?
Jag tycker om både Simon och Steffi men jag hatar dubbelmoralen som du kör med nu. Om det är ok för den ena så är det ok för den andra att göra samma sak, punkt slut!

Håller helt med. Steph får och BÖR hångla med vem hon vill. Precis som Simon gått loss på halva huset.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag tänkte inte på Emelie specifikt utan på alla. Gäller även t ex Madde som inte är den roligaste festkompisen därinne för att hon har fullt upp med att hantera starka och motsägelsefulla känslor som hon inte valt att ha. Samma med Steffi mellan varven. Och Pedram osv... Hoppas de alla får bli lite mer avslappnade och kan ha kul och njuta av att ha roligt på nästa fest. Kanske blir annat nu när Viktoria rykt.
Pedram kommer jag aldrig tillåta mig känna något för. Otäcka jävel när han kärar ner sig i brudar.

EDIT: Även om han kan vara skön efter Tess åkte men tror det är mycket skådespel från honom. Jag tror han är en av de minst genuina i huset.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Varför fick nardos säga blatte utan på följd.
Hade Simon sagt det hade han åkt ut.
Hon har sagt mer än så utan påföljd.
BB 2021 är orten variant. Nardos gör precis som hon önskar.
2021-04-03, 16:50
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Pedram kommer jag aldrig tillåta mig känna något för. Otäcka jävel när han kärar ner sig i brudar.

EDIT: Även om han kan vara skön efter Tess åkte men tror det är mycket skådespel från honom. Jag tror han är en av de minst genuina i huset.

Han är ju iranier. Har inte haft en enda bra upplevelse med iranier öht. Skräpfolk.
2021-04-03, 16:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag tror detsamma. Vicky hade åkt imorgon ändå. Det stod klart och tydligt med tanke på siffrorna.
Vi kommer aldrig få ut Judith. Det verkar omöjligt. När fanskapet väl hänger löst (trots att hon borde blivit utkastad för längesen) så fixar produktionen så att hon blir säker ändå. Ger upp den här säsongen om hon inte åker ut med sitt övergreppsarsle före på Måndag.
Jag med Ridne, står inte ut en sekund till med henne.

Hatar allt med fanstyget.

Hennes vidriga jävla skratt, hennes hesa våldtäktsröst, hennes osannolika övertro på sig själv, hennes oändliga helt ointressanta evighetmonologer om hur bra hon är och hennes helt meningslösa skitliv, hennes bristande kökskunskaper, hennes groteska extremt överdimensionerade fläskröv och givetvis hennes döda jävla hajögon när hon har låst sitt sikte på något stackars redöst kvinnligt offer.

Hon och den rabiessmittade galna skrikspan Negros har förstört denna säsong totalt, till och med betydligt mer än Amelia gjorde förra året hur otroligt än det låter!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in