2021-04-03, 11:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Att olga är en rövslickare är ingen nyhet, hon var väl likadana förra året? pinsam människa
Du kanske har rätt jag får fundera. För det jag ser är rövslickeri och oärlighet på en pissnivå.
Att minimera raka bort Simons ögonbryn eller hennes lim på AD är osmakligt.
Medlem
Haha vicotia spelar att hon inte gillar Adrian idag. Igår sa hon jag blir helt pirrig och tycker om han för att vi är samma. Snälla gumman vi ser igenom det stå för det bara, inget fel att falla för någon bakom skärmen och efter 4 dagar IRL. 🙃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt och jag tror att Emelie även om hon var rätt bladig ville dem väl så dem fick prata ut om saker ensam innan Måndag på så sätt så gjorde hon rätt, Sedan så det var stört att hon backade så pass mycket som hon gjorde fast hon har känslor för AD sedan han kom in!

Så onödigt av Emelie att tvinga fram något och pusha Madde till totalförvirring. Madde hade redan haft ett samtal med Adde vid poolen nån kväll innan och förstod att backa vilket hon gjorde hela kvällen innan Emelie drog igång hela karusellen igen. Hon var totalt kaos igår. Det blir ju lätt så när man hänger löst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Ja hade nog varit bra att hyvla ner det kraniet en aning.
elakt men sant
Medlem
SNÄLLA VILL NÅGON FÖRKLARA!!

I appen så ska man rösta på vem Alex och Victoria som ska räddas och inte åka hem på söndag.

Är det bara dom som hänger löst?

För enligt exonphspoil så hänger även Madde, Emelie och Judith löst. Varför kan man inte rösta på någon av dom?
2021-04-03, 11:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julia har ju tappat som fan också efter igår och inatt fan dra hem förhelvete vad skulle du ens in och göra
Jag fattar heller inte vad i helvete som har hänt med Jullan sedan förra året.
Hon blir nu pinsam i mina ögon.
2021-04-03, 11:52
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Victoria må vara en bitch men hon tillför ju åtminstone 1000 gånger mer till programmet än vad Alex gör. Det enda han tillför är ju att vara småcreepy och misslyckas med att gå ner i vatten. Så hoppas verkligen hon får stanna.

Men folk verkar ju föredra ett Big Brother där deltagarna bara sitter och puttar konservburkar och är mysiga med varandra än ett program där det händer något ibland.

Precis så. Jag är med dig, men folk här förblindas av sitt hat att dom missar att det faktiskt händer något i huset värt att diskutera.
2021-04-03, 11:54
Medlem
Nardos fake skrattar åt allt victoria säger för hon är så torr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

I appen så ska man rösta på vem Alex och Victoria som ska räddas och inte åka hem på söndag.

För enligt exonphspoil så hänger även Madde, Emelie och Judith löst. Varför kan man inte rösta på någon av dom?

Allt du behöver veta är att trycka på Alexander.

Alex eller Victoria kommer få lämna på söndag.

Madde emelie jusith hänger löst som vanligt en lämnar på måndag.
Medlem
kolla bb twitter senaste inlägget vad tror vi???
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

Victoria och Alex har en röstningsduell först, sen är det vanlig utröstning på måndag med resten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Victoria må vara en bitch men hon tillför ju åtminstone 1000 gånger mer till programmet än vad Alex gör. Det enda han tillför är ju att vara småcreepy och misslyckas med att gå ner i vatten. Så hoppas verkligen hon får stanna.

Men folk verkar ju föredra ett Big Brother där deltagarna bara sitter och puttar konservburkar och är mysiga med varandra än ett program där det händer något ibland.

Han kan åka efter att Victoria åkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in