Citat:
Ursprungligen postat av
lasternassumma
Som jag skrev tidigare, som ett resultat av bl.a. mediciner och alkohol. Det finns fler orsaker som går åtta år eller längre bak i tiden. Mer kan eller vill jag inte skriva, så du får välja själv om du vill tro på detta eller inte.
–
Vill vara tydlig med att jag inte polemiserar, utan jag anser att i den här tråden bör vi vara väldigt försiktiga med att slå fast det som inte är belagt. Debatten är här stundtals på en sandlådenivå och om vi inte väljer våra ord med yttersta omsorg, finns risken att vi kan råka få en s k tillbaka-sandkaka.
OnT: Betvivlar inte att EA, likt många andra, kan ha fått äkta minnesluckor vid förtäring av alkohol och "mediciner" UNS. Tror nog de flesta här i tråden upplevt minnesluckor bara pga alkohol, så det finns inget skäl att misstro EA när hon uppger att hon fått minnesluckor.
Den springande punkten är om det är belagt att EA alltsomoftast, vid alkohol- och medicinintag, kör igång inspelning och att det därför liksom vanemässigt spelades in avsnittet
Ett Julaftonsäventyr?
Det ligger i EA:s intresse att utåt försöka framstå som att inspelningar INTE är en del i planen att försöka snärja män och tjäna "våldtäktspengar" på dem. Vi
vet att EA klipper och klistrar i inspelat material.
Förskrivaren av de mediciner EA intar bör givetvis undersöka hennes alkoholkonsumtion. Om det framkommer det som här påstås, att EA behöver spela in sina vardagar när hon dricker, då är ett absolut alkoholförbud att rekommendera.
Jag ser mörkt på EA:s framtid.
Att som juridikstudent inte ha kontroll över sitt drickande/sin medicinering, det bådar inte gott.
Vem vill ha juridisk hjälp av en person som falskanmäler våldtäkter och som dessutom uppvisar grava amnesier?