2021-04-03, 05:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Emelie ut
Vill du inte ha drama tv?
Emelie gör programmet
2021-04-03, 05:47
Bannlyst
Påskafton, fest i kväll igen då 🥳🥳🥳
2021-04-03, 06:29
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Asså wtf....Victoria rakade på riktigt av lite av Simons ögonbryn. Hoppas hon lämnar imorgon!!

Helt jäkla sjukt! Vilket liv det hade blivit om någon av killarna hade gjort så på en av tjejerna. Tror tyvärr inte att hon får nåt straff alls.
2021-04-03, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Helt jäkla sjukt! Vilket liv det hade blivit om någon av killarna hade gjort så på en av tjejerna. Tror tyvärr inte att hon får nåt straff alls.

Så klart att hon inte får ett straff, hon är ju tjej. Om en kille hade gjort det hade han blivit autonominerad, varnad, polisanmäld, utfryst och påhoppad.
2021-04-03, 07:23
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Så klart att hon inte får ett straff, hon är ju tjej. Om en kille hade gjort det hade han blivit autonominerad, varnad, polisanmäld, utfryst och påhoppad.

Jag vet. Det var så jag menade
2021-04-03, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Jo det är väl olika skönhetsidealer ändå. Simon är ändå ett "snällt" offer väldigt enkel och tar det där som ett skämt. Joel däremot hade nog inte alls tagit det lika bra, inte Pedram heller beroende på vem som gör det.

Mao, Simon är "tjejen med för kort kjol som går hem full mitt i natten på 90-talet och får skylla sig själv" - jag skulle aldrig röra någons ögonbryn för det där är skitlöjligt men om jag mot förmodan skulle raka någons ögonbryn så hade det nog ändå varit Simons.
2021-04-03, 07:45
Medlem
Hände något kul under gårdagskvällen?
2021-04-03, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm-sodra
Hände något kul under gårdagskvällen?
Emelie pratade om drömkillar och förhållande i sovrummet när det var fest, när inte Emelie gjorde det så var Madde där istället och pratade om Adrian. Stephanie fjäska och kumbaya'ade med Judith, Judith är underbar, fin människa, hon kommer inte att åka ut men om hon mot förmodan gör det så kommer dom att ses på utsidan, Stephanie kommer aldrig glömma den enda gången som dom pratade ostört själva på utegården. Pedram grät lite och ville ännu en gång åka hem. Mao, en vanlig festkväll i huset.

Förutom då! Det har vankas fullmåne i Farsta och Emelie lär ha blivit biten och smittad av Therese för igår tog hon Adrian åt sidan och begärde svar. AADRIÄN VÄÄJM AV TJÄJERNA GÄJLAR DU MÄEJS? KAN DU SEEJ DÄÄ?

Dennis kom o rädda situationen innan den blev alltför pinsam. Emelie var bestämd på att Adrian minsann måste gilla någon tjej. Det var skittrist att se på men det enda som stack ut igår kväll.
2021-04-03, 07:53
Medlem
DigglerNicks avatar
Narkos måste lukta anbajj när hon duschat tio minuter på en hel säsong hittills?
2021-04-03, 07:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Det som fått mig att skratta högt och roat mig mest den här säsongen är faktiskt Flashbackare som ylar om mobbing, det är fan döroligt!
2021-04-03, 08:23
Medlem
Lokhacks avatar
Ja, vad roligt om alla röstar ut Emelie på måndag så Censur-Judith och Madde-mus får vara kvar och vi får mer Judith is in the hoooouse med hångel i poolen och en Madde som inte tillför någon underhållning öht.

Tips till er som vill ha kvar Madde pga utseende:

Ta en bild, skriv ut bilden, häng upp bilden vid sidan av tv/datorn. Sedan kan ni med gott samvete rösta ut henne på måndag.
Senast redigerad av Lokhack 2021-04-03 kl. 08:27.
2021-04-03, 08:30
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vad är folks problem med Emelie?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in