2021-04-03, 00:57
Avslutad
Kolla in Discord, flera bilder har lagts upp nyligen på Amelia, bland annat på hennes röv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad hände?
Jag tröttnade på att kolla på madde o ad så letade upp de andra o då satt dem i poolrummet. kom in när pedrem stod o skrek som fan på vic. då skrek emelie: slutar ni inte bråka nu kommer vi alla lämna er här så får ni sitta här själv för vi pallar inte höra på er längre. så verkar ju som dem bråkat en stund? sen gick dem vidare i leken o då reste sig vic upp o gick in. gick först in i badrummet o ”suckade av sig/röt till AAAH” sen gick vidare in till rummet där madde o ad satt o kramades
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är det glasklart! Ad erkände i princip precis för Madde att han känner samma sak för henne men vill ta det utanför huset

Vf hittar du på ??
Medlem
Raskaoverisens avatar
Madde är kär i en mössa
Helt sjukt att lyssna på dessa två
Medlem
Åh gud nej. Nu tror Victoria också att Adrian är intresserad av henne.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är det glasklart! Ad erkände i princip precis för Madde att han känner samma sak för henne men vill ta det utanför huset
Ja fy och det är hemska Emelies fel att de fick den här tiden ensamma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag ber om ursäkt för detta halv påhopp i förväg men.

Ni som fortfarande vill ha kvar vidriga emelie efter ikväll måste ha lika vidriga personligheter som henne!
Jag förstår om ni vill ha kvar henne för underhållningssyfte MEN det är fan inte värt underhållningen. hon å vic gör en mobbing komplott mot madde för att hon ska se ännu klängigare ut så att hon åker ut. ser ni inte genom det är ni fan pantade. om inte emelie åker borde hon fan få auto nästa veck för detta rena mobbing beteende!

Shit vad missade jag? Vad gjorde Emelie?
Jag missade en halvtimme och helt plöstligt har emelie tagit bort adrians vetskap om att madde år psycho. Han tror ju nu att hon har blivit pressad till att bete sig så? Wingman om något?
2021-04-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
ahhah vickan kom precis när de kramades
CRINGE

Bästa som hände. Där fick du anknäbben
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Åh nej. Börja inte om igen...

😂😂😂
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Jag tröttnade på att kolla på madde o ad så letade upp de andra o då satt dem i poolrummet. kom in när pedrem stod o skrek som fan på vic. då skrek emelie: slutar ni inte bråka nu kommer vi alla lämna er här så får ni sitta här själv för vi pallar inte höra på er längre. så verkar ju som dem bråkat en stund? sen gick dem vidare i leken o då reste sig vic upp o gick in. gick först in i badrummet o ”suckade av sig/röt till AAAH” sen gick vidare in till rummet där madde o ad satt o kramades
ojj
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
JÄVLAR va pedram skrek på victoria precis ute i poolrummet!!!

Jag tycker han hade rätt i sin fråga. Tycker deras reaktion sa en hel del. Om man vet att man inte har gjort fel så reagerar man inte så starkt som dom gjorde
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Kolla in Discord, flera bilder har lagts upp nyligen på Amelia, bland annat på hennes röv.
Titta om du vill bli blind. Ja hoppar gärna över de.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in