2021-04-03, 14:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ja, BB-prod. slängde ut henne.

Ok misstänkte det! Tack för svar.
2021-04-03, 14:38
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad tror ni, skickade BB ut Vicfittan för att Alex ska hänga löst på måndag så att hela tjejtrion räddas kvar?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
borde ha lagt till...
Fattade ändå, bara en fullkomlig idiot tycker att Emelie är en toppentjej, hon har gjort sitt, hem till källaren utan att passera GÅ!
Medlem
Emelie: "Jag har sagt av, jag har inga känslor"

Topp 1 bevis på att hon INTE har stängt av är ju att hon måste nämna det för varenda människa och inte kan sluta prata om det. Förstår inte varför hon inte bara kan erkänna att hon är nervös? Hon ska leka så "tuff" och "hård" och "sarkastisk" hela tiden, men alla ser ju att hon är så jävla osäker egentligen.

Hon skulle vinna SÅ mycket på att droppa garden lite. Nu är hon bara så jävla stiff och tråkig.
2021-04-03, 14:39
Medlem
Sen när blev flashback ett PK-forum? Ni vill ha ut Emelie som iallafall gör underliga saker och kan bidra med lite drama, knäppheter, Dompalööve samt bitterheten. Istället vill ni ha tråk Madde som ALDRIG kommer sluta älta om Adrian och det kommer aldrig ske nånting mellan dom i huset. Annars är hennes underhållning på nivå 0. Skärp er flashback, trodde det var här man för det mesta hängde så man skulle slippa alla PK fjantar men nu börjar ni tappa det

Finns det någon som har klippet på bråket i poolrummet igår förresten mellan Pedram, Vicky och Emelie? Jag missade det totalt då man var på DC i sovrummet...
2021-04-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag räddar Alex. Annars åker han, han må vara tråkig men Steph och Madde är ännu tråkigare. Alex skapar lite drama tillskillnad från de två ovannämnda. Då kan Alex få åka veckan därpå.

Jag röstade oxå för att han ska sitta säkert.
Han är så osmidig, blekfet, svag i psyket, pinsam osv så det blir roligt 😂
Senast redigerad av ostenosten 2021-04-03 kl. 14:46.
2021-04-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad tror ni, skickade BB ut Vicfittan för att Alex ska hänga löst på måndag så att hela tjejtrion räddas kvar?
Japp
2021-04-03, 14:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har jag någonsin skrivit att jag gillar Steffis bölande?
Jag kollar för min underhållning och jag tycker det är uttjatat med Steffi och Madde. Hade fokuset varit på tjat från Emelie hade jag tyckt det varit tjatigt. Jag har inte möjlighet att kolla hela tiden hela säsongen så när jag inte kollar kommenterar jag inte. Nu när jag kollat är det mycket Madde i fokus och då blir mina kommentarer kring det. Du behöver inte inkludera mig i någon klan för jag skiftar från dag till dag vilka jag håller med beroende vad som sker i huset.

Okay, jag tar bort dig från arsle klanen.
Börjar bli uttjatat om en stackare som är tokförälskad.
Förstår inte riktigt tsunamin.
2021-04-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att hon rakade av Simons ögonbryn när han däckat. Samt viskade konstant saker om vad som hänt på utsidan.

Tusen tack ketchup för ditt svar. Men många har gått loss på Judith också på Instagram såg jag nu. Det är av tidigare händelser antar jag då hon fått nej exempelvis när hon drar Emelie i kjolen fast hon sagt nej o hånglar på. Jag missade lite igår
2021-04-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Sen när blev flashback ett PK-forum? Ni vill ha ut Emelie som iallafall gör underliga saker och kan bidra med lite drama, knäppheter, Dompalööve samt bitterheten. Istället vill ni ha tråk Madde som ALDRIG kommer sluta älta om Adrian och det kommer aldrig ske nånting mellan dom i huset. Annars är hennes underhållning på nivå 0. Skärp er flashback, trodde det var här man för det mesta hängde så man skulle slippa alla PK fjantar men nu börjar ni tappa det

Finns det någon som har klippet på bråket i poolrummet igår förresten mellan Pedram, Vicky och Emelie? Jag missade det totalt då man var på DC i sovrummet...
Copy pastea gärna detta en gång till, eftersom du inte får den respons du önskar.
2021-04-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vore väl bättre att du palla att läsa tidigare inlägg?
Hur orkar du ens ta dig tiden att skriva när du ändå inte tänkt ge ett svar. Bara en fundering
2021-04-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Fattade ändå, bara en fullkomlig idiot tycker att Emelie är en toppentjej, hon har gjort sitt, hem till källaren utan att passera GÅ!

Nej, hon har fått vänner för livet som kommer hjälpa henne att bli en influencer (som hon inte ens "vet vad det är o aldrig skulle vilja bli") Hon är inne nu bland Eliten...MEN det enda hon egentligen vill är ju bara att få vara allas lilla helt-genuina-missförstådda-helllylle-svensson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in