2021-04-02, 21:04
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hoppas du skämtar, hon borde åkt hem för länge sen. Hon går ju bara runt och gallskriker hela dagarna.

Tydligen går det intelligensbefriade träskmonstret hem hos dem som kallar sig influencers. Samma målgrupp har inte sett en enda minut på liven. Skrikapan glider på en räkmacka för att hon har en mörkare hudfärg.

Tror inte Tanja eller Simon behöver oroa sig över att förlora mot husets 12-årsmentala snorunge.

Blir som 2020, hon hålls kvar för att folk ska ha någon att avsky...
2021-04-02, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Litar inte ett skit på att Emelie är starkast. Så GLÖM INTE att rösta på Emelie!!

Rösta kvar
109% Emelie

Judith nästa gång 👋

Madde nu på måndag 💯
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om bara folk som tittade fick rösta så hade inte Nardos haft en chans att vinna mot de större personligheterna i huset.

Men det blir en annan sak nu när influencers uppmanar sina följare att rösta på Nardos och produktionen är bakom henne 100%.
Hmm. Nardos är väl ändå en av de riktigt stora personligheterna i huset? Sen är det en annan sak om man gillar hennes stil eller inte. Jag personligen skiftar i huruvida jag gillar henne eller ej, men tycker definitivt att hon är en stor personlighet alla dar i veckan.

Mot vinst: Tanja eller Julia!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-02 kl. 21:10.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Att skriknegern kommer vinna är ju helt osannolikt. Folk var idioter och tyckte judiths hesa pojkröst och monstruösa lår var underbart den första veckan, därav hon har 6 i odds.

Och glöm inte jessica 2006, hon var skrikg och bråkig men vann för hon var "missförstådd" oxh fick sympati röster. Så ifall Nardos hinner bli mobbad eller något innan finalen finns det chans att hon vinner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har hon inte gomspalt förresten?

Lyckas hon sätta V på plats förtjänar hon ett bättre smeknamn än herpes
Det tror jag inte???

Hahaha men jag har ju gått från att kalla henne för herpesröven till bara herpes. Hur mycket kräver du av mig egentligen? VAD SKA JAG KALLA HENNE DÅ?!!? Klarar inte av hennes riktiga namn, lol.
2021-04-02, 21:06
Medlem
lillaflippens avatar
Vart är nardos, hon måste komma till poolrummet och kasta holy water och skrika "NEJ NEJ NEJ" över tjejen som dansar utmanande och trycker ut arslet mot killarna?!... Åh vänta. Det var visst nardos som dansade.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Näej seluuuuta nöu Grodan Emelie cockblockar Adrian mwahah vilken plottwist.
Nej för fan. Emelie drar iväg med Dennis till ett mörkt rum förhoppningsvis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen är ju att han vet vad och var man skall trycka. Brusha på dagen, klia Nardos om natten. Man kan inte ta ifrån honom hans goda spelsinne.

Precis de handlar om säga och göra rätt saker på ett positivt ytligt sätt så att inga dörrar slås igen.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Rösta kvar
109% Emelie

Judith nästa gång 👋

Madde nu på måndag 💯
Tänk inte så, det är sällan vi får chansen att taa ut Judith då hon är bra på tävlingar. Rösta kvar madde så är juddith ute!
Medlem
Mitt topp 3 tips just nu
1.Tanja
2.Simon
3.Emelie
2021-04-02, 21:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha VERKLIGEN. Han har inte tittat på NÅGON tjej i det där huset som han tittar på Dompa Lööööve.

Sant! I dont blame him..Vem skulle inte titta på Dompa med hjärtögon?
2021-04-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
alla borde lägga alla sina röster på Madde. Emelie har ENORMT STORT STÖD från tjejerna på instagram. kolla bara på alla fankonton och deras följare. Emelie är den starkaste av dem 3.

Det står mellan madde och judith och judith har julias röster och leder

Madde har ju större

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in